PUBLICITAT

El Shopping night aconsegueix la màxima afluència a Carlemany

  • Calvet anuncia que el comú prepara un altre esdeveniment per les vacances de Nadal
LAIA F. MAROT
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Foto: ANA/MC

La Shopping night organitzada pel Comú d'Escaldes-Engordany a la zona VIvand no només va ser un èxit de participació, amb «el 95% de comerços realitzant promocions i activitats», sinó que també va ser un èxit d'afluència. Segons va informar ahir el cònsol menor, Marc Calvet, «a les 21 hores es va arribar al màxim d'afluència assolit a l'Avinguda Carlemany» des de que aquesta és per a vianants, «segons els indicadors que comptabilitzen la gent situats a les cantonades de l'avinguda», de fet, «hi va haver més afluència que el millor dia comptabilitzat el mes d'agost».

Degut a l'èxit, i tal i com ja va avançar el conseller de Turisme, Eduard Molné, la setmana passada, «estem mirant de fer alguna cosa específica per Nadal».

Calvet també va destacar que gràcies a les activitats organitzades al CIAM i amb «1.300 Vip Pass» repartits, es va aconseguir «fer pujar la gent a la part alta». Per altra banda «també va ser un èxit per a la restauració de la zona i «en alguns locals hi va haver més d'una hora de cua per poder sopar».

Esther Santuré, presidenta de l'associació CarlemanyCalidae, va dir ahir que valorava positivament l'esdeveniment: «Estem d'acord en tot el que es faci per dinamitzar el comerç de la parròquia», tot i que «potser no s'ha traduït en un augment de les vendes». Ara bé, va voler deixar clar que «el fet de dinamitzar va totalment deslligat de convertir l'Avinguda Carlemany per a vianants 365 dies a l'any».

Pel que fa a l'acció anunciada per Molné pel que fa al paviment de l'Avinguda, Santuré va dir que «la comissió no s'ha reunit des de l'estiu i en cap moment s'ha parlat d'això amb les associacions ni les parts implicades»; si finalment és tira endavant, doncs, «serà una mostra més que el comú pren les decisions unilateralment». H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT