PUBLICITAT

Un milió per captar clients

  • Andorra Shopping Festival té millor acceptació que la darrera campanya de primavera, al maig
  • El nombre de negocis que participaran a la reactivació comercial s'incrementa un 170%
GLÒRIA GURDÓ
ANDORRA LA VELLA

Periodic
El ministre de Turisme, Francesc Camp i el director d'Andorra Turisme, Betim Butzaku, ahir Foto: ÀLEX LARA

La campanya de tardor Andorra Shopping Festival que costarà 965.000 euros fa la unanimitat entre els sectors turístic i comercial i torna a congregar més de 500 establiments al voltant d'una nova iniciativa per reactivar l'economia en temporada baixa. El ministre de Turisme, Francesc Camp, va presentar-la oficialment ahir argumentant que «és un canvi important d'oferta fora de temporada». I va afegir que «fins ara centràvem l'oferta en un missatge promocional, ara anem a fer un esdeveniment centrat en dues nits el 2 i el 9 de novembre, acompanyat amb altres campanyes que també es fan al país fora de temporada, com pot ser l'Andorra a Taula, per cinquena edició consecutiva». Camp no va oblidar d'incloure a l'Andorra Shopping Festival «tots els atractius que pot oferir el país en aquesta època, Caldea, el Palau de Gel de Canillo i evidentment, tota l'oferta de compres que és l'excusa per muntar activitats com desfilades de moda, actuacions de discjòqueis o el concert del dia 9 de novembre». Per últim, també va destacar «l'acció d'art solidari al carrer en el que participaran 10 pintors que pintaran bosses gegants que se subhastaran en benefici de les ONG».

Més adherits / Però, el més destacat de la propera campanya de tardor és el nombre d'adherits que aconsegueix, 527 per ser exactes, un 170% més que la darrera campanya de primavera, engegada el maig passat quan només 382 establiments s'hi van sumar. I tot i que el nombre de negocis adherits entre comerços, hotels, restaurants i locals d'oci i cultura, encara no assoleix el nombre de participants a la primera campanya de promoció turística i comercial d'Andorra Turisme, iniciada el maig de l'any passat amb 578 establiments, la sensació generalitzada és que els actors econòmics hi tornen a creure. I és que de 578 establiments adherits a la primera campanya es va passar a 408 el novembre de l'any passat, i tenint en compte la poca participació en l'última campanya, el divorci entre l'agència estatal i els comerciants semblava anunciat.

No obstant això, Andorra Turisme ha sabut donar un salt qualitatiu segons va explicar ahir la presidenta de l'Associació de Propietaris i Comerciants de l'Avinguda Meritxell (APCM), Sònia Yebra en sortir de la presentació. «Crec que el canvi d'estratègia del ministeri ha estat apreciat, aquesta és una campanya més enfocada a les compres amb un missatge molt clar i directe i amb activitats que s'hi relacionen» va argumentar Yebra. I va afegir que «els establiments apreciem la llibertat que ens deixa el ministeri per fer les nostres promocions i ofertes». Els comerciants també agraeixen la gratuïtat de la campanya ja que per primera vegada no hi han de contribuir econòmicament; la possibilitat de ser assessorats per experts en aparadorisme fins al proper 26 d'octubre, i el shopping night.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT