PUBLICITAT

Encamp destina 28.000 euros al web i a un nou portal del comú

  • L'objectiu és establir un contacte «més directe» amb els ciutadans
EL PERIÒDIC
ENCAMP

Periodic
Jordi Torres i Anna Majoral, ahir. Foto: ANA/MG

El Comú d'Encamp va presentar ahir la renovació del seu web institucional i el nou portal de turisme de la parròquia. Segons va explicar el cònsol menor, Jordi Torres, l'objectiu és «arribar al màxim de població i tenir un contacte directe entre el ciutadà i el comú». El cost d'aquest projecte és d'uns 28.000 euros, segons va apuntar Torres, i entre les novetats hi ha la segmentació del web del comú per diferents tipus de públics, la subscripció a través de la sindicació de continguts o de la newsletter, l'accés interactiu als plànols d'Encamp i del Pas de la Casa i el contacte amb els establiments hotelers i de restauració de la parròquia. La cap del Departament de Promoció Turística, Anna Majoral, va destacar que fins ara el contacte amb els establiments es feia a través de l'oficina de turisme i amb el nou web «arribarem a molts més usuaris», segons va informar l'ANA.

El web del comú, que passa a l'adreça www.comuencamp.ad i vol oferir «informació en directe» a través de la sindicació de continguts i la subscripció a newsletters. Torres també va destacar el buscador, «més potent» i que permet cercar de manera «més fàcil» qualsevol informació. S'hi pot trobar informació relativa als tràmits, als diferents serveis dels departaments, als pressupostos, però no les actes dels consells de comú o els edictes i adjudicacions.

NOU PORTAL TURÍSTIC / D'altra banda, el nou web de turisme que agafa l'adreça www.encamp.ad dóna resposta a una «demanda reiterada del sector», com va admetre la cap del departament de Promoció Turística, Anna Majoral. En aquesta hi ha una important aposta per la imatge per «captar l'atenció de l'usuari i que navegui per la pàgina», va manifestar Majoral.

L'objectiu és facilitar tota la informació sobre l'oferta turística de la parròquia, amb especial èmfasi en el turisme esportiu. Vol esdevenir el primer contacte per comercialitzar els allotjaments, restaurants i altres atractius de la parròquia i arribar a molts més usuaris. Per això està traduïda a cinc idiomes entre els quals el francès, l'anglès, l'alemany o el rus. La responsable de Turisme va apuntar que volen que el sector «se la faci seva» i que ajudi als turistes a planificar la seva estada incloent les dades de contacte dels hotels i restaurants de la parròquia.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT