PUBLICITAT

Naturlàndia ven 2.426 tiquets únics durant el Pont

EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Naturlàndia va vendre un total de 2.426 tiquets únics durant els tres dies del Pont de la Puríssima, sent el dissabte el dia que més afluència es va registrar a l'ecoparc. En comparació amb l'any passat, quan es van vendre 1.261 entrades, representa un augment del 91%. Des del Comú de Sant Julià de Lòria s'atribueix part d'aquest increment al fet que aquest any hi havia obertes el 100% de les pistes, mentre que l'any passat no es van poder obrir totes fins al mes de gener. Un altre aspecte a tenir en compte per explicar l'augment és la implantació del tiquet únic que inclou totes les activitats, tant les que es realitzen al camp base, on hi ha l'Airtrekk, com les de la part alta, entre les quals es troba la novetat del parc d'animals, inaugurat aquest estiu.

També s'ha de tenir en compte que el d'aquest any era, pels espanyols, un pont concentrat, de divendres a diumenge, mentre que l'any passat s'allargava un dia més, del dijous al diumenge, sent el divendres un dia laborable per a molts.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT