PUBLICITAT

L'Andorra Convention Bureau ha portat 10.000 persones al país

  • Tres empreses de renom vindran al gener a celebrar trobades
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Dos empresaris. Foto: EL PERIÒDIC

L'Andorra Convention Bureau (ACB), plataforma que vol potenciar el turisme empresarial al país, ha organitzat més de 300 trobades i reunions d'empreses durant aquest any. Esdeveniments que han suposat l'assistència al país d'unes 10.000 persones en total.

Al llarg d'aquests mesos, «s'ha donat un impuls al turisme de negocis» amb la posada en marxa d'una estratègia que té com a objectiu donar a conèixer el potencial del Principat per acollir esdeveniments d'empresa, van informar ahir des d'Andorra Turisme. Tot just s'estan iniciant els primers contactes amb agències organitzadores i també clients directes d'Espanya i França, però ja es van recollint els primers resultats.

En aquest sentit, fa només uns dies un conegut fabricant de cotxes espanyol va realitzar una presentació d'un nou model de vehicle amb activitats complementàries per als participants.

A més, de cara al mes de gener de l'any que ve, ja hi ha previstes tres trobades empresarials de tres companyies espanyoles de renom internacional. Una companyia del sector alimentari, una multinacional informàtica i una altra multinacional química que en total aplegaran gairebé mig miler de participants.

D'altra banda, seguint amb la línia ja iniciada aquesta any de programar viatges de familiarització (FAM trips), durant el gener se'n preveuen dos més, un per al mercat francès i un altre per al mercat espanyol, on hi participaran diferents empreses i clients interessats en realitzar incentius i reunions adreçades als seus treballadors.

L'estratègia pel 2015 és mantenir les accions en els mercats propers potenciant l'organització de trobades, reunions, presentacions i formacions d'empresa amb la voluntat d'incrementar la importància del turisme de negocis per al país, a mig i llarg termini.

Durant aquest any els membres de l'ACB han rebut una seixantena de peticions de les quals algunes d'elles ja s'han confirmat i altres estan pendents de confirmació, especialment les que corresponen a l'any 2016.

L'ACB també ha incrementat el nombre de membres i per a l'any 2015 la previsió és arribar a una trentena d´empreses vinculades al turisme de negocis - 5 més que l'any anterior- que treballin conjuntament per acollir aquests tipus d'esdeveniments.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT