PUBLICITAT

50 botigues s'adhereixen a la campanya 'Estalvia...' 1.500 euros amb la Seu Comercia

  • Els establiments de la Seu ofereixen un estalvi als clients de 1.500 euros
EL PERIÒDIC
LA SEU D'URGELL

Periodic
Foto: AJUNTAMENT DE LA SEU

La campanya Estalvia 1.500 euros amb la Seu Comercial compta amb una cinquantena d’establiments adherits. La campanya, que s’ha iniciat aquest mes de novembre i s’allargarà fins al mes de març, ofereix a través d’un llibret, vals amb regals i descomptes amb l’objectiu d’oferir als seus clients els millors avantatges i promocions. La campanya permet estalviar fins a 1.500 euros als clients d’aquests establiments amb descomptes i regals.

En aquesta primera fase de la campanya s’han editat un total de 10.000 llibrets per a poder arribar a tota la població de la Seu d’Urgell i de la comarca. Depenent de l’acceptació per part dels ciutadans, la UBSU tornarà a realitzar una segona fase a partir del mes de març que s’allargaria fins a l’octubre.

El president de la UBSU, Ramon Ferrer, va destacar ahir que «es tracta d’una campanya per dinamitzar el comerç de la Seu que beneficia tant al comerç de la ciutat com als urgellencs». Ferrer també va afegir que la campanya «·vol ajudar a mitigar l’actual crisi econòmica oferint descomptes, promocions i regals als clients». Per la seva part, la tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, Teresa Casassas, va felicitar a la UBSU per aquesta iniciativa que permetrà dinamitzar el comerç .



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT