PUBLICITAT

La nova 'agenda.ad' rep menys visites que la d'Escaldes 2011

  • El portal obre perfils al Facebook i Twitter i estrena servei de subscripció
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
El ministre Esteve, en la presentació de l'agenda, l'abril. Foto: EL PERIÒDIC

L'agenda cultural virtual que el Govern i els comuns van estrenar a començament d'abril a l'adreça www.agenda.ad ha rebut des d'aleshores una mitjana de 1.700 visites mensuals. Un registre que queda sensiblement per sota de la marca establerta per l'agenda trimestral que Escaldes va habilitar el 2011 amb motiu de la capitalitat de la cultura catalana –dos milers de visitants mensuals– i que els seus impulsors volen ara potenciar a les xarxes socials: ahir mateix l'agenda.ad va estrenar sengles perfils al Facebook (www.facebook.com/AgendaAD/375128452524607) i a Twitter (twitter.com/AgendaAD, així com una subscripció automàtica que permet rebre cada dilluns al correu electrònic un anomenat «flaix informatiu» sobre les activitats culturals de la setmana. L'agenda.ad substitueix no només l'agenda trimestral d'Escaldes 2011 sinó també la guia Un mes a Andorra, traspassada el 2010. El projecte s'ha tirat endavant amb un pressupost de 5.200 euros.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT