PUBLICITAT

Campanya d'Andorra Turisme per captar seguidors a les xarxes

  • Les persones que es facin seguidors del Facebook participaran en un sorteig
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto: EL PERIÒDIC

Andorra Turisme va iniciar ahir una campanya de captació de nous seguidors a la xarxa social Facebook. La iniciativa durarà un mes i permetrà que totes les persones que es facin seguidors del Facebook AndorraWorld entrin en un sorteig setmanal de dos forfaits de dia i dues entrades a Caldea.

Aquesta acció promocionales realitza després d'haver unificat sota el nom d'AndorraWorld tots els perfils que existeixen en les diferents xarxes socials amb l'objectiu d'agilitzar la comunicació amb clients i turistes del Principat.

relació directa / Les xarxes socials per tant, es conceben com un espai de relació directa amb les persones que estan interessades en visitar el nostre país, amb aquelles que ja el coneixen i volen compartir les seves experiències amb altres seguidors i així aconseguir una major interacció entre els turistes i la nostra destinació.

El nom escollit / El nom escollit respon a la voluntat que Andorra tingui més presència en l'entorn digital i d'aquesta manera, el nom reflexa la intenció d'acostar-se al World Wide Web i per tant, d'engegar campanyes específicament online.

Seguint amb l'objectiu d'Andorra Turisme de tenir una forta presència en el canal online, en els propers mesos es presentarà l'estratègia digital que coincidirà amb la posada en funcionament de la nova pàgina web.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT