PUBLICITAT

Vallnord incrementa les vendes a través d'Internet

  • Els forfets d'un dia entre els productes més demandants
EL PERIÒDIC
LA MASSANA

Vallnord va registrar un increment del 20% de les vendes en línia al mes de desembre a través de la nova plataforma integrada al web corporatiu. En aquest sentit, des de l'estació assenyalen que les vendes en línia del mes de desembre van representat el 46% del total, uns 20 punts més respecte al mateix període de la temporada 2011-2012, quan es va situar al 26%.

Els forfets generals d'un dia, les classes d'esquí i el lloguer de material són els productes que més demanen els usuaris de Vallnord a Internet. Segons les dades de Google Analytics facilitades per Vallnord, durant el mes de desembre es va detectar un augment del 56% de les visites a l'apartat Ofertes i allotjaments (en la versió en castellà) del web corporatiu de Vallnord, així com també a l'apartat Forfets generals.

Vallnord posa de relleu que l'interès creixent dels usuaris per comprar en línia ja es va fer palès amb la venda anticipada dels forfets de temporada de no residents a través de la pàgina web. Tot i que encara no estava en marxa la nova plataforma de venda, sí que es va detectar una tendència a l'alça d'aquesta pràctica per part dels clients de Vallnord.

En aquest sentit,del total dels forfets emesos fins ahir, el 85,5% es va adquirir mitjançant una transacció en línia, mentre que l'any passat aquest percentatge va ser del 79%.

A aquestes xifres cal afegir el positiu inici de l'any pel que fa a nombre d'esquiadors. Durant la primera setmana de l'any van passar 8.500 esquiadors diaris de mitjana per les seves pistes. Els dies de més afluència van ser el 2, 3 i 4 de gener en què les estacions de Pal-Arinsal i Ordino-Arcalís van arribar a puntes de 10.000 esquiadors per dia. La primera fase de les festes va ser millor donat que l'afluència va arribar als 9.000 usuaris diaris de mitjana».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT