PUBLICITAT

Sistema NPS per conèixer el grau de satisfacció dels clients

  • L'objectiu de MoraBanc és millorar l'atenció al client
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

MoraBanc ha implementat la metodologia Net Promoter Score (NPS), un sistema que permet mesurar la fidelitat i satisfacció dels clients amb una sola dada, la resposta a la pregunta Fins a quin punt recomanaríeu MoraBanc als vostres familiars, amics i companys de feina?. L'enquesta, que es pot realitzar per telèfon i per correu electrònic, aporta als responsables de MoraBanc la Ràtio NPS actualitzada en temps real.

Aquesta dada és la diferència entre el percentatge de promotors i detractors, considerant detractors a qui puntua el banc per sota de 6 i promotors els que li donen un 9 o un 10. L'objectiu d'aquest sistema és identificar els motius d'insatisfacció per millorar aquells aspectes relacionats amb l'atenció al client.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT