PUBLICITAT

L''e-comerç' i les 'smartcities', a la segona edició del SIMA

  • Directius de Google o Lets Bonus seran ponents del simposi
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto: TONY LARA

La segona edició del Simposi Internacional de Màrqueting d'Andorra (SIMA) se celebrarà el proper 23 de maig i tindrà com a eixos principals l'e-comerç i les smartcities, com «dues cares d'una mateixa moneda». Després de l'èxit de la primera edició, que va comptar amb 120 participants, l'organitzador del congrés, Fernando Blanco, espera que en aquesta segona edició s'ampliïn a 200 els assistents, i va anunciar que es comparà amb més ponents internacionals, més organització i més patrocinadors.

Entre els ponents, destaquen directius de màrqueting d'empreses com Google, DoubleClick by Google, Nivoria Andorra, LetsBonus, i d'altres.

L'empresa SisèGrau, que va organitzar el primer SIMA, compta amb la coorganització de l'empresa Nivoria Group, recentment instal·lada al Principat.

Blanco va assenyalar que la segona edició del SIMA mantindrà el format de la primera, amb xerrades de ponents del món del màrqueting i les noves tecnologies, va informar l'ANA. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT