PUBLICITAT

Carchat retarda l'inici per tancar el pressupost

  • Renuncia a participar al Ral·li de Suècia i espera poder començar al de Portugal al maig
JOAN JOSEP BLASCO
ESCALDES-ENGORDANY

Costa tancar pressupostos. I més segons quines siguin les quantitats. Joan Carchat està en la direcció de poder aconseguir el suport econòmic necessari per a ser aquesta temporada en el Mundial. Les pròximes setmanes seran decisives per poder confirmar el seu futur més immediat. Canvia de dates per al seu debut, en un calendari que constarà de 7 proves per al pilot ordinenc. El que finalment mantindrà és el cotxe.

El plantejament era estrenar temporada al Ral·li de Suècia, que es disputa aquesta setmana, però «el pressupost encara no el tenim tancat. Falta menys de la meitat. Aquesta prova ja la teníem a sobre i vam decidir descartar-la», indica Carchat. Per aquest motiu retarda d'estrena, que si confirma la partida econòmica serà del 21 al 24 de maig a l Ral·li de Portugal. Després li seguiran els de Sardenya (11-14 de juny), Alemanya (20-23 d'agost), França (1-4 d'octubre), Catalunya (22-25 d'octubre) i la Gran Bretanya (12-15 de novembre). L'elecció de les proves és monetària. Totes són al continent europeu perquè són les que suposen menys despesa a nivell logístic. Per mantenir el calendari inicial de 7 ral·lis, el de Suècia el substituirà o bé pel de Polònia (2-5 de juliol) o el de Finlàndia (30 de juliol-2 d'agost). A mitjans de març confia en tenir el pressupost confirmat. L'objectiu és assolir un mínim de 300.000 euros. «Tot va ben encaminat i tinc la confiança de poder tancar el pressupost», afirma Carchat.

El que mantindrà és el mateix Mitsubishi Lancer Evo X amb el que va competir la temporada passada al Campionat d'Espanya de ral3lis d'asfalt. En un principi el plantejament era comptar amb un altre vehicle del mateix model, però amb unes millors característiques. Finalment aquesta opció no la tirarà endavant. El seu Mitsubishi l'estan condicionant per millorar les prestacions. Amb qui continua al costat donant-li les instruccions com a copilot és Claudi Ribeiro.

El calendari que té programat té una amplia majoria de proves de tera. Només no són d'aquesta superfície el Ral·li de Catalunya, que és mixte, i el d'Alemanya i França, que són d'asfalt. Per aquest motiu la intenció és la de prendre part prèviament en alguna cita dels campionats de d'Espanya o Catalunya de l'especialitat.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT