PUBLICITAT

Cap de setmana a Cambrils

Després del meu cap de setmana a Alacant per les Fogueres de Sant Joan, el cap de setmana passat vaig fer una altra escapada a Cambrils. La veritat és que va ser un viatge laboral per portar uns llibres de la meva editorial a una llibreria del port, però vaig aprofitar per quedar-me a dormir i, així, poder  anar una miqueta a la platja.

La veritat és que, encara que no en tenia ni idea, la meva escapada va coincidir amb la Festa Major de Sant Pere a Cambrils i dissabte vam poder veure la Cercavila en què participaven vuit grups de timbalers diferents i, després de sopar, a les 23.00 hores assistir-hi algunes de les actuacions musicals que van tenir lloc a la platja del Regueral.

Vam arribar a Cambrils dissabte al matí i vam anar directament a esmorzar i després a lliurar els llibres. D’allà vam anar a l’hotel i la meva única queixa és que cada cop les entrades són més tard i si hi vas només un dia...no gaudeixes res de l’hotel i tenia una bona piscina. En definitiva, que ens vam canviar al lavabo i vam anar directes a la platja, perquè l’entrada només era a partir de les tres de la tarda.

La platja estava força concorreguda i feia molt de sol, el mar estava tranquil, però l’aigua estava una mica freda. No obstant, vaig gaudir molt ficant-me a l’aigua. M’encanta banyar-me, però odio tombar-me a prendre el sol. Per això, vam fer una llarga passejada per la riba de la platja per on l’aigua gairebé m’arribava pels genolls. Una bona teràpia per als peus i la circulació de les cames! Llàstima que no ho pugui fer gaire sovint!

Cap a les 14.30 hores vam anar a dinar al xiringuito i la veritat és que el menjar estava genial. Els millors bunyols de bacallà que he menjat mai. Res de bunyols congelats! Estaven ben farcits i calents. Vam acabar el dinar amb un limoncello i un assortiment de gelats que vam compartir. Jo no sóc de gaire dolç!

Vam tornar a l’hotel cap a les 5 del vespre i, per fi, ja vam fer l’entrada. Vam pujar, ens vam dutxar i vam baixar a prendre un refresc a la terrassa de la piscina. Després vam pujar a l’habitació per descansar una estoneta fins a l’hora de sortir a sopar. Però ens vam trobar amb el cercavila i vam endarrerir l’hora del sopar amb el que vam haver de buscar un xinès que atenen fins més tard.

Al xinès vam sopar wonton fregit, tempura de gambes, gyozas de pollastre, tallarines fregides amb gambes i vedella picant. En acabar, vam anar al ball de nit a la platja i ens vam comprar uns gelats a la gelateria Sirvent. Encara que vaig demanar el cucurutxo petit em van posar una bola de gelat de llet merengada gegant amb molta canyella. Massa gran per a mi! Però estava riquíssim! M’encanta la llet merengada des de molt petitona!

Diumenge al matí, al viatge de tornada, vam buscar una cala a Tarragona i el meu marit es va donar un bany. Jo només em vaig mullar els peus, perquè no suporto tornar amb la pell plena de sorra i sal. Em pica moltíssim! A més, també vam descobrir la Torre dels Escipions, un monument funerari romà de la primera meitat del segle I després de Crist i ens va quedar pendent per a la propera escapada la visita al Pont del Diable ja que calia caminar 4 quilòmetres i ja estàvem molt cansats. Així que esperem tornar aviat per tal de poder completar aquest itinerari romà.