Això s’ha convertit en un conte que mai s’acaba
Air Andorra amenaça de marxar de l’aeroport de la Seu si no se soluciona un tema amb les maletes i un altre sobre l’extinció d’incendis, Aeroports de Catalunya (la Generalitat) li respon que no tenen ni permisos ni avions, i mentrestant l’activitat de l’aeroport és la que és, de vols no comercials sinó avionetes privades que fan servir l’aeroport amb la normalitat que aquest tipus de negoci té.
La normalitat dels uns (surten vols no comercials sovint, enmig de la tranquil·litat que presenten les instal·lacions i els treballadors), contrasta amb el nerviosisme dels altres, una companyia que ens ha anat informant dels seus progressos obviant que no té els permisos en regla. O almenys això és el que diuen des d’Aeroports de Catalunya, els encarregats a dia d’avui de la gestió de l’Aeroport, que per cert, ja surt a qualsevol llistat d’aeroports reconeguts.
Es fa difícil pensar en grans quantitats de russos, anglesos o alemanys carregats amb maletes que arriben a la Seu a passar uns dies al Pirineu, es fa difícil imaginar una línia Low Cost operant des d’aquí, però tot sembla indicar que el model de negoci no és pas aquest, és el més silenciós que s’obre pas a Andorra-la Seu que va acollint amb total normalitat avions de petites dimensions que aterren i s’enlairen sense fer més soroll del compte ni que els seus propietaris intentin convèncer tothom que gràcies als seus viatges vindran milers de turistes i que això reportarà uns quants diners al territori. Aquests de moment són els que duen activitat, i no se n’omplen pàgines senceres cada setmana.
L’Aeroport porta anys lluitant per aconseguir ser una infraestructura de primer ordre, ara, probablement no vindrà de dos mesos que comenci a funcionar amb volums de feina més o menys important, però el que és clar és que sigui com sigui, i de la mateixa manera que dos no es barallen si un no vol, dos tampoc es posen d’acord si no seuen a parlar com cal.
La normalitat dels uns (surten vols no comercials sovint, enmig de la tranquil·litat que presenten les instal·lacions i els treballadors), contrasta amb el nerviosisme dels altres, una companyia que ens ha anat informant dels seus progressos obviant que no té els permisos en regla. O almenys això és el que diuen des d’Aeroports de Catalunya, els encarregats a dia d’avui de la gestió de l’Aeroport, que per cert, ja surt a qualsevol llistat d’aeroports reconeguts.
Es fa difícil pensar en grans quantitats de russos, anglesos o alemanys carregats amb maletes que arriben a la Seu a passar uns dies al Pirineu, es fa difícil imaginar una línia Low Cost operant des d’aquí, però tot sembla indicar que el model de negoci no és pas aquest, és el més silenciós que s’obre pas a Andorra-la Seu que va acollint amb total normalitat avions de petites dimensions que aterren i s’enlairen sense fer més soroll del compte ni que els seus propietaris intentin convèncer tothom que gràcies als seus viatges vindran milers de turistes i que això reportarà uns quants diners al territori. Aquests de moment són els que duen activitat, i no se n’omplen pàgines senceres cada setmana.
L’Aeroport porta anys lluitant per aconseguir ser una infraestructura de primer ordre, ara, probablement no vindrà de dos mesos que comenci a funcionar amb volums de feina més o menys important, però el que és clar és que sigui com sigui, i de la mateixa manera que dos no es barallen si un no vol, dos tampoc es posen d’acord si no seuen a parlar com cal.