PUBLICITAT

Un Andorra Shopping Festival amb menys visitants que l'any passat

EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Foto: ÀLEX LARA

El nivell de vendes de la campanya de l'Andorra Shopping Festival que va finalitzar ahir es va saldar amb un nivell de visitants inferior a la de la temporada anterior. Una reducció que també va anar acompanyar d'una disminució del nombre de vendes. Tot i que encara no s'han donat a conèixer els percentatges finals, la valoració es positiva tot i que els visitants es van reduir en funció de la zona comercial del país i els seus efectes han estat desiguals. En general va satisfer els comerciants de l'eix comercial format per les avingudes Carlemany i Meritxell, i, per contra, no va arribar a cobrir les expectatives d'altres zones comercials com l'avinguda Riberaygua, el carrer Maria Pla o el barri antic.

Durant 16 dies 500 establiments s'han adherit a la iniciativa que ha presentat com a gran novetat l'aposta per l'art i la dinamització al carrer amb artistes del país. Així durant aquestes dues setmanes artistes del país van elaborar les seves escultures, creades a base de penjadors de roba, en diversos eixos comercials d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany. El pressupost destinat va pujar fins els 734.000 euros, 213.000 menys que en l'edició passada.

Els comerciants mantenen la seva aposta per aquest tipus de campanyes que van acompanyades de petites accions de forma puntual.

A partir d'ara prendre el relleu la campanya de difusió d'hivern que aquest any porta el títol ‘Andorra és una altra història', on es combina l'oferta d'esquí, comerç i oci. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT