PUBLICITAT

La campanya de tardor es percep com una de les pitjors de l'any

  • Els comerciants opinen que ?Alguna cosa es mou a Andorra' toca fons
G. GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
El ministre de Turisme, Francesc Camp, presenta la iniciativa de tardor Foto: ÀLEX LARA

Menys entusiasmats es van mostrar ahir els comerciants amb la campanya de tardor Alguna cosa es mou a Andorra que s'acaba diumenge que ve. La presidenta de Meritxell, Sònia Yebra, va explicar que «no tenim encara resultats però pensem que no ha fet venir més gent de la que ja teníem, que és del que es tractava». Sense amagar la seva decepció, Yebra va afegir que «la campanya no ha atret a la gent i el ressò mediàtic és encara insuficient; també pensem que el mecanisme d'introduir les dades de la butlleta és pesat per al client». Tot i que va admetre que «no sabem el nombre de talonaris entregats per comparar-la amb l'altra» va concloure que «els comerciants estan descontents». La presidenta de la FACA, Sugnana Venable, també compartia aquestes declaracions i va matisar que «la campanya encara té moltes coses per polir», tot i que va reconèixer que «la situació econòmica dels nostres veïns no acompanya, el client no gasta». Per tant, va continuar «cal fer un esforç per informar millor perquè la percepció és que ha anat pitjor que la darrera». Venable va concloure que «no ha tingut l'impacte esperat, potser perquè no s'anunciava un premi en efectiu però la finalitat de la campanya és que la gent compri a Andorra». Venable també reitera que «no ha tingut ni el ressò mediàtic més bàsic perquè l'on-line no se'l mira ningú». A tot això també va insistir en que «la campanya publicitària en sí, és dolenta perquè exposa massa informació als cartells, que a diferència de la campanya de la primavera passada, no destaquen gens». Els colors pastel de pòsters i panells també van ser criticats per les comerciants que els consideren «massa neutres». Venable va argumentar que «no atreuen la mirada del vianant ni enganxen al comprador». I va afegir que «hauríem d'haver apostat per una campanya més cridanera, colors engrescadors, més simbolisme i menys lletra». També va lamentar que «és una llàstima perquè el premi ha augmentat ja no són només 6.000 euros en compres, sinó també una estada i altres premis però aquest missatge no ha arribat a la gent». 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT