PUBLICITAT

Els botiguers volen començar a escriure la seva història en blanc

  • Consideren que l'espot publicitari és elegant alhora que insisteix en un producte global de qualitat
GLÒRIA GURDÓ
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Uns conductors a Bordes d'Envalira, obligats ahir a posar cadenes Foto: TONY LARA

Les associacions de comerciants consideren que la nova campanya d'hivern 2012-2013, A Andorra, totes les històries comencen en blanc, és visualment molt atractiva i que, a banda del resultat, dóna categoria a Andorra. La presidenta de la Federació d'Associacions de Comerçants (FACA), Susagna Venable, va afirmar ahir que «la campanya fa somniar és molt agradable i fa pensar, és una cosa nova». I també es va felicitar de que «no és tan sectorial com altres anys sinó que ho engloba tot i contraresta la imatge de rebaixes i ofertes que estem donant fins ara». Venable va insistir en què Andorra es mereix una imatge més seriosa, «de més qualitat perquè no podem perpetuar la imatge de concurs i oferta que estem alimentant fins ara». Amb tot també va matisar que «a partir de la qualitat si a més a més, proposem altres coses, com ara el sorteig de 6.000 euros molt bé, però està clar que el sorteig no és el primer motiu per venir al Principat. I d'això ens n'hem adonat a la darrera campanya Alguna cosa es mou a Andorra».

Aquesta opinió és compartida per la presidenta de l'Associació de Comerciants i Propietaris de l'avinguda de Meritxell, Sònia Yebra, que també va lloar la campanya d'hivern perquè «dóna una bona imatge d'Andorra pensem que cal insistir en un producte global de qualitat i que és necessari que aquesta campanya tingui continuïtat la resta de l'any, amb aquestes mateixes característiques d'oferta global qualitativa a través d'altres colors». Amb el blanc de neu com a fil conductor, la vicepresidenta de l'Associació de Petits Comerciants, Rosa Pascuet també va insistir en que «és maca, la manera d'explicar el producte ens agrada». I va afegir que «explica una oferta global i de més qualitat que reflexa l'Andorra que volem; a més a més, és neutra i afavoreix tothom per igual, esquí, compres, hoteleria i restauració...».

L'OPINIÓ DELS HOTELERS / El director de la Unió Hotelera, Òscar Julián també va argumentar que «la campanya introdueix un canvi molt important d'imatge perquè proposa un producte global a partir del blanc de la neu, cosa que es pot aprofitar tot l'any, canviant de color».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT