PUBLICITAT

La campanya de cometoandorra interessa a dues grans marques

  • L'Hotel Hermitage i un grup de moda participaran a la iniciativa dirigida al mercat rus
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Una de les sales de l'Hotel Hermitage de la cadena Sport Hotels que acollirà la model Dasha Kapustina Foto: HOTEL HERMITAGE

Dues conegudes empreses andorranes relacionades amb el mercat rus i els productes d'alt nivell són les primeres interessades en promoure la seva oferta a través de la campanya de cometoandorra.ru. La primera és l'Hotel Hermitage, de la cadena Sport Hotels, que la impulsora de la iniciativa, Stephanie Steinbrecht-Aleix, ha considerat «el buc insígnia del luxe a Andorra». La segona és un grup de moda que aportarà l'estilisme de la model russa Dasha Kapustina. Els seus productes es podran veure en els reportatges que s'elaboraran en mitjans de comunicació russos i internacionals amb motiu de la visita de la parella de Fernando Alonso al Principat.

Sol de la guia Repsol / L'Hotel Hermitage, que recentment ha rebut un sol de la guia Repsol i que treballa habitualment amb el mercat rus, allotjarà la model russa Dasha Kapustina durant la seva visita al Principat.

Així, els seus espais seran un dels protagonistes del reportatge fotogràfic i audiovisual que es realitzarà en el marc de la campanya de cometoandorra.ru i que s'emetrà per The luxury channel i es difondrà en diversos mitjans de moda, oci i notícies russos i internacionals.

Així ho ha explicat la propietària del domini cometondorra.ru i responsable de l'agència comunica.ad, Stephanie Steinbrecht- Aleix, a l'ANA i ha afegit que un grup de moda d'alt nivell també s'ha interessat en participar a la iniciativa i aportar l'estilisme de Kapustina. A més, volen buscar un hotel urbà per complementar la promoció i és que l'objectiu és que sigui un projecte d'un conjunt d'empresaris «tots complementaris», ha apuntat.

Les dues empreses que han contactat amb Steinbrecht-Aleix han fet un pagament de 6.000 euros per promoure les seves ofertes a través de la campanya que tindrà la model russa com a protagonista durant tot l'any.

Tot i que finalment la visita de Kapustina s'ha retardat fins al 21 de gener, després del viatge de la model a la Ferrari & Ducati Press Ski Meeting 2013 a Madonna de Campiglio, s'aprofitarà la seva estada al Principat per elaborar material promocional per a la campanya de primavera- estiu.

Productes i marques / El material que s'obtingui es farà arribar als mitjans que ho hauran de reproduir amb la llista de productes i marques que han participat en el reportatge i els preus «perquè els russos vegin el diferencial», ha manifestat Steinbrecht-Aleix.

Els resultats seran immediats, ha augurat la impulsora de la campanya, ja que la setmana següent a la visita de la model russa ja apareixeran els resultats gràfics a la premsa i als portals web. A més, tot i que no hi ha precedents pel que fa a iniciatives que atreguin el turisme de luxe rus, Steinbrecht-Aleix ha apuntat que si la despesa mitjana dels visitants russos és de 230 euros diaris, en aquest cas «es pot disparar».



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT