PUBLICITAT

Visita Andorra.com

  • El nou web permet planificar els viatges al Principat amb un ampli ventall d'ofertes
EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto: TONY LARA

El nou web de turisme d'Andorra permet planificar el viatge abans de l'arribada en funció de les necessitats dels turistes i adreçar diferents missatges segons el mercat al que es dirigeixi. També ofereix la possibilitat d'interactuar a través de les xarxes socials per compartir experiències i informar-se sobre les valoracions d'altres visitants.

El proper pas, com va reconèixer ahir el ministre de turisme, Francesc Camp, és poder fer una venda dinàmica directament des del web www.visitandorra.com perquè el turista pugui adquirir els paquets personalitzats amb l'allotjament escollit o les activitats que vol realitzar, entre d'altres, abans de la seva estada. L'objectiu, va dir, és poder-ho tenir per a la propera temporada d'hivern. El cost del nou web és de 385.000 euros.

El portal inclou més de 2.300 referències entre comerços, allotjaments turístics i activitats diverses que es poden realitzar al Principat. L'objectiu és centrar la promoció de l'oferta turística del país durant tot l'any per desestacionalitzar les visites i incrementar el nombre de turistes, així com allargar la seva estada.

Novetats

Entre els aspectes més destacables, hi ha la possibilitat de planificar el viatge abans de la visita i d'interactuar a les xarxes socials, on els usuaris poden compartir el seu viatge o consultar les opinions d'altres usuaris.

A més, el web està disponible en quatre idiomes i properament se n'incorporaran dos més amb la qual cosa es podran adreçar missatges i ofertes diferents per als diferents mercats en les properes campanyes de primavera i estiu. Mentre que la primera es comença a comunicar el 15 d'abril als mercats de proximitat, el 15 de maig ja es comunicarà la campanya d'estiu als mercats més llunyans, on la preparació es fa amb més temps.

El perfil de visitants és molt variat durant tot l'any i aquesta oferta s'adaptarà a cadascun d'aquests turistes. El nou web s'inclou dins l'estratègia digital que va començar amb els microsites i que també ha provocat canvis en les xarxes socials amb la creació dels perfils d' @andorraworld. En aquest àmbit també s'està treballant per adaptar el web als telèfons mòbils i les tauletes i s'han desenvolupat dues aplicacions de guies turístiques a les que en un parell de mesos s'hi podrà afegir una altra aplicació amb rutes que es poden seguir amb GPS.

Un altre repte que es vol assumir properament és la possibilitat de reservar i comprar l'estada directament des del portal de visitandorra.com. Fins ara era possible de forma indirecta a través de les webs de Vallnord i Grandvalira.

Total visitants 2012

El balanç de visites del 2012 va ser de 7.900.440 persones que han passat pel Principat; 5.662.501 excursionistes i 2.237.939 turistes.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT