PUBLICITAT

Naturlàndia es marca l'objectiu dels 2.000 visitants diaris

  • La xifra permetria als accionistes recuperar la inversió en 10 anys
EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
Gil, i la directora del departament educatiu i pedagògic, Laura García, mostren les noves mascotes, ahir Foto: ANA / J. D.

Una estimació de fins a 2.000 visitants al dia permetrà als accionistes de Camprabassa recuperar la inversió que s'ha fet en el parc d'animals de Naturlàndia en un termini de 5 a 10 anys. Ho va dir ahir la cònsol de Sant Julià, Montserrat Gil, que a més va avançar l'acord amb les escoles del país per a que 140 infants de maternal celebrin el seu final de curs al parc lauredià.

Gil considera que el Parc serà«no només motor econòmic, sinó també motor didàctic» de la parròquia, Naturlàndia, guanyarà visitants amb l'obertura del nou parc d'animals, el proper 4 de juny. Gil estima que el nou parc, sumat a la futura casa de colònies, faran possible entrades de fins a 2.000 visitants al dia en temporada alta. Pics que, segons la cònsol, ja s'han aconseguit en temporades passades.

La cònsol va voler valorar «tot l'esforç que s'ha fet a nivell d'inversió, perquè sinó, després no es poden tenir els revinguts que s'esperen». Per part del comú, va avançar que, a falta de xifres definitives que es publicaran després del consell d'administració de Camprabassa al juny, «estan contents de la despesa que s'ha fet i de la gestió d'aquesta despesa».

L'objectiu per a Naturlàndia és ara «omplir les quatre temporades de l'any», per poder arribar a les estimacions més optimistes d'ingressos. La nova casa de colònies projectada al camp base ajudarà que hi hagin estades més llargues d'infants que, a més, visitaran el parc d'animals. De fet, uns 140 nens i nenes d'escoles del país han confirmat ja la visita al parc al juny per celebrar el final de curs, una estada que fins ara es feia a AINA. Pel que fa al treball comercial, Gil va anunciar que ja hi ha contactes amb els mateixos operadors turístics que treballen el turisme de neu tant a Catalunya com a França, i va mostrar-se satisfeta per la «implicació» d'Andorra Turisme en el projecte.

Les mascotes necessiten nom / Les declaracions, recollides per l'ANA, van produir-se en el marc de la presentació de les mascotes del parc. El llop i l'óssa, animals presents al parc, són els escollits per donar vida als personatges que faran d'eix per donar imatge a tot el relacionat amb les instal·lacions.

Les mascotes seran batejades a través d'un concurs en què participen al voltant de 200 nens de primer cicle dels tres sistemes educatius. D'aquesta part del procés sortiran divuit noms i un comitè pedagògic del parc n'escollirà un per sistema educatiu, de manera que en quedaran tres per a cada mascota, que es podrà votar al Facebook de Naturlàndia. Ahir arribaven al parc, que s'inaugurarà el 4 de juny, els óssos que van sortir aquest dimecres procedents del parc de la natura de Cabárceno, a Cantàbria. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT