PUBLICITAT

Continua la història en blanc

  • Les activitats de muntanya i el Cirque du Soleil capitalitzen l'oferta H La costa catalana es confirma com un objectiu de la campanya per captar turisme rus
G. G.
ANDORRA LA VELLA

Periodic
L'apartat per soli·licitar entrada Foto: EL PERIÒDIC

La campanya d'estiu que ja està en vigor als mercats més llunyans com ara el rus o l'anglès conserva el fil conductor de la d'hivern, la història que comença en blanc i que va evolucionant per proposar una sèrie d'activitats de muntanya com ara el cicloturisme, la BTT, el senderisme o l'escalada i que acaba amb tres acròbates que emergeixen de les aigües cristal·lines d'un llac, per significar l'espectacle Scalada del Cirque du Soleil. Amb aquesta campanya, Andorra Turisme es proposa incrementar el nombre de turistes en un 2%. Sobre la comunicació de l'espectacle del Cirque du Soleil, Camp va comentar que «ja veurem si aconseguim 50.000 persones, però en cap cas ens podíem permetre no fer res, calia comunicar-ho». I va afegir que «aquesta no és l'única cita perquè continuem apostant per altres esdeveniments esportius per prendre el relleu de l'oferta que proposen a l'hivern les estacions d'esquí». El ministre també va insistir en que «cal aprofitar les sinergies entre les parts que aporten alguna cosa més que comunicació», referint-se a l'empresa organitazadora de l'Etape du Tour, entre Barcelona i Andorra, que també participa en la organització del Tour de France.

Impressions

Els diferents agents turístics i econòmics que van assistir a la presentació de la campanya van aplaudir la intervenció de Camp i es van mostrar més o menys convençuts amb l'argumentació. L'expectació per al Cirque du Soleil és gran i molts esperen poder adquirir les entrades que ja han sol·licitat, sobretot els comerciants, per oferir-les o sortejar-les entre els clients. De moment, però, Andorra Turisme, encara n'està fent el recompte per organitzar-ne la distribució. Els hotelers ja n'han adquirit prop de 3.000 per vendre paquets que inclouen una estada de cap de setmana amb espectacle.

Més campanyes

Camp també va explicar ahir que la campanya d'estiu no arriba sola, sinó que ve acompanyada d'una altra microcampanya destinada al comerç i d'una acció prop dels hotels i de les oficines de turisme,entre altres punts d'afluència, a la Costa Brava, el Maresme i la Costa Daurada per captar l'atenció del turisme qui hi farà estada i intentar que faci una escapada a Andorra aprofitant l'espectacle del Cirque du Soleil. 



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT