PUBLICITAT

Crèdit Andorrà llença un servei per apropar el client al gestor del compte

L’entitat afirma que es tracta d’un sistema segur i confidencial

La seu central de Crèdit Andorrà a la plaça de la Rotonda.
La seu central de Crèdit Andorrà a la plaça de la Rotonda. | MARICEL BLANCH
Crèdit Andorrà ha llançat el nou servei El meu gestor,  que apropa els clients amb el seu gestor, va anunciar ahir l’entitat financera. «Aquesta nova funcionalitat, que es troba disponible a la banca online e-Crèdit per als usuaris de banca privada, pretén que el client i el gestor puguin mantenir un contacte més proper, constant i còmode a través d’un nou canal que permet una comunicació bidireccional», va exposar el banc en un comunicat.
 
Així doncs, amb aquest sistema el client podrà intercanviar missatges, preguntes o resoldre dubtes, així com fer arribar al gestor qualsevol documentació. A més, l’usuari pot fer les seves gestions des de qualsevol dispositiu i només necessita connectar-se a la seva banca online.

L’entitat va remarcar que el servei proporciona una «experiència segura i confidencial». Amb això Crèdit Andorrà fa un pas més per la «personalització dels serveis i la relació entre el client» alhora que  «que integra les últimes novetats tecnològiques».

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT