PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

La desena edició del Canòlich Music es clou amb la participació de 1.500 joves

La cerimònia s’ha recuperat després de dos anys a causa de la pandèmia

Per El Periòdic

Un instant de la missa jove de cloenda del Canòlich Music.
Un instant de la missa jove de cloenda del Canòlich Music. | Bisbat d\'Urgell

La desena edició del Canòlich Music de Sant Julià de Lòria s'ha tancat amb la participació de 1.500 joves, la majoria procedents d'Andorra, segons va informar ahir el Bisbat d'Urgell. Els músics convidats d'enguany van ser Miki Núñez, Grilex, Meraki i Cesc Sansalvadó i, novament, van fer les delícies dels escolars.

Cal recordar que el Canòlich Music va començar el 16, 17 i 18 de novembre a les aules dels alumnes de tercer i quart d'ESO de les escoles del Principat. Justament, el divendres 18 de novembre, uns 500 alumnes i monitors de primer i segon d'ESO de Sant Julià de Lòria van participar en un dinar de germanor seguit d'un concert de Grilex que es va dur a terme a l'església parroquial.

Com és tradició, la missa a la parròquia de Sant Julià de Lòria va ser retransmesa pel canal de YouTube del Bisbat d'Urgell i per Andorra Televisió. Posteriorment, el Canòlich Music es va cloure amb una sessió de DjGarden & AlexGR als locals parroquials després del sopar de germanor.

Mossèn Pepe Chisvert, impulsor del festival, va fer una valoració molt bona dels resultats obtinguts, ja que l'esdeveniment s'ha pogut recuperar després de dos anys de moltes dificultats a causa de les restriccions per la pandèmia.

Durant l'acte de cloenda, l'arquebisbe d'Urgell i copríncep episcopal, Joan-Enric Vives, va felicitar els organitzadors, els participants, els músics, els voluntaris i entitats participants, per la llarga trajectòria de l'esdeveniment. Els va encoratjar a viure "amb fe i amb alegria", i "en el seguiment del Crist, un referent que mai decep". Ho va fer en el tram final de la celebració eucarística jove, que va omplir de gom a gom l'església parroquial, segons informa l'ANA. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT