Opinions - Pere Augé
Veure tots els opinadorsObservatori de la Marca Andorra (XXXI): La cooperativa com a solució eficaç al problema de l’habitatge
Observatori de la Marca Andorra (XXX): Creixement sostenible, habitatge i Constitució
Observatori de la Marca Andorra (XXIX): Inversió Exterior: reforma, habitatge, desconcert i Europa
Observatori de la Marca Andorra (XXVIII): La “qüestió europea”: anàlisi, reflexió, decisió
Observatori de la Marca Andorra (XXVII): L’atracció de talent digital i les barreres burocràtiques dissuasòries
Observatori de la Marca Andorra (XXVI): Ski Events On-Brand, Equilibri i el ‘Projecte 14’
Observatori de la Marca Andorra (XXV): L’E-CO Sistema ON-Brand del ‘Projecte 12’
Observatori de la Marca Andorra (XXIV): Europa, la formació dels nostres joves i la influència dels streamers
Observatori de la Marca Andorra (XXII): el preu d’accedir als programes de la Unió Europea
Observatori de la Marca Andorra (XXII): Xarxes UE i la solució 'Viena' al problema del habitatge
Observatori de la Marca Andorra (XXI): ‘Invest With Andorra’, l’essència de l’actitud davant d’Europa!
Observatori de la Marca Andorra (XX): Acord d’associació amb la UE i diversificació econòmica
Observatori de la Marca Andorra (XIX): Què pot representar Europa pels joves d’Andorra?
Observatori de la Marca Andorra (XVIII): Negacionisme, Mercat Únic i Marca Europa
Observatori de la Marca Andorra (XVII): Acord d’Associació, finestra d’oportunitat i “impacte” sobre Andorra
Observatori de la Marca Andorra (XVI): El per què de l’Acord d’Associació amb la UE
Observatori de la Marca Andorra (XV): Frenant la inversió exterior especulativa
Observatori de la Marca Andorra (XIV): Productes d’alçada 'Km 0'
Observatori de la Marca Andorra (XIII): "Atypical Experiences"
Observatori de la Marca Andorra (XII): “Health destination challenge”
Observatori de la Marca Andorra (XI): El “festival” de l’esport
Observatori de la Marca Andorra (X): Apostant per l’excel·lència gastronòmica
Observatori de la Marca Andorra (IX): Turisme ‘Selected’
Observatori de la Marca Andorra (VIII): Habitatge, neurociència i intel·ligència artificial
Observatori de la Marca Andorra (VII): Universitat online versus offline