PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Neguen haver aconsellat canvis de domiciliacions

FEDA i Andorra Telecom es desmarquen però la CASS no es pronuncia

Per EL PERIÒDIC

Façana de l'edifici de FEDA.
Façana de l'edifici de FEDA. | EL PERIÒDIC
En un comunicat, els treballadors de BPA van denunciar que algunes empreses parapúbliques aconsellaven als seus clients que canviessin la domiciliació dels seus rebuts.  Per al·lusions i per no alimentar rumors, dues de les entitats parapúbliques  més actives, Andorra Telecom i FEDA, van emetre un comunicat on negaven categòricament haver incitat a que els clients de BPA canviïn de banc per domiciliar-los els serveis. La companyia de telecomunicacions va assegurar que dels prop de 2.200 clients que domicilien els serveis a través de la Banca Privada, només un 4% han canviat el compte a una altra entitat financer. FEDA, per la seva banda, va afirmar també que en cas de retorn de rebuts de clients de BPA no els tallen el subministrament i els ajuden a solucionar el seu cas sense, ni molt menys, demanar o aconsellar el canvi de domiciliació bancària. 
 
Els mateixos treballadors de BPA van reconèixer ahir que tenen constància que cap d’aquestes dues empreses parapúbliques han estat les autores d’aquestes pràctiques. Amb aquest escenari, només queda la CASS com a entitat que respon al perfil d’empresa que va denunciar BPA, i aquesta parapública ahir no es va pronunciar al respecte. A més els representants de BPA van afirmar que ja han obert vies d’investigació i que es reservarien el dret d’iniciar qualsevol acció en contra de les empreses que facin aquesta pràctica, ja que es podria considerar un incompliment de contracte. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT