PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

El MoraBanc guanya 200 abonats nous amb el ‘#portaunamic’

El 90% dels antics socis renoven abans que acabi el juny a causa de la promoció

Per A. C.

Els aficionats celebren un acció d’un partit al Poliesportiu.
Els aficionats celebren un acció d’un partit al Poliesportiu. | MARTÍN IMATGE / BCA
A falta de tres mesos per a l’inici de la temporada 2015-16 de la Lliga Endesa, el BC MoraBanc Andorra ja compta amb els mateixos seients ocupats al Poliesportiu que en el curs anterior. El club ha cobert els 2.060 abonats que tenia la temporada passada amb la campanya que han realitzat durant tot el mes de juny, el ‘#portaunamic’. El 90% dels antics socis han renovat abans del juliol el seu abonament i han mantingut el seu seient. Aquest nombre sumat a les 200 persones que han passat per les oficines del club per fer-se un nou abonament i d’aquesta manera aprofitar-se dels descomptes de la promoció ha fet que els socis siguin els mateixos a aquestes alçades de l’estiu que a finals de la temporada passada.
 
«Estem molt contents amb com ha funcionat la campanya», va exposar el cap de comunicació de l’entitat tricolor, Gabi Fernàndez, que destacava que en el tram final del mes ha estat quan més «s’ha animat la cosa». Durant els tres mesos que resten per a l’inici de la competició s’espera que la xifra augmenti considerablement i es compleixin les expectatives del club de créixer, sobretot per a una segona campanya forta que realitzarà l’entitat el mes de setembre. Aquells abonats que no han renovat durant el mes de juny encara tindran un descompte del 10% durant l’estiu en el seu nou abonament si porten a un amic, que també tindrà un preu especial.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT