PUBLICITAT

El RedMusic Festival s'acomiada amb un cert sabor agredolç

EDITORIAL

El director d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, va reconèixer ahir que havia badat una mica amb la promoció de l'Andorra RedMusic Festival perquè «amb la referència del Cirque du Soleil, vam pensar que no faria falta tant d'esforç publicitari i promocional i vam començar tard». I va afegir que esperaven recuperar el 50% de la inversió amb la venda d'entrades però que segurament no serà així perquè van haver-ne d'abaixar el preu. Una llàstima perquè el Festival, que va acabar aplegant un aforament de 5.000 persones al llarg dels tres dies de durada, bé s'ho mereixia. Com també s'ho mereixien els artistes que va portar a Andorra, tots ells icones de la música contemporània, amb majúscula. La part bona de tot plegat, a banda dels excel·lents concerts que van oferir els artistes, va ser la gran animació que es va viure al centre històric de la capital i la bona acollida de l'oferta gastronòmica que es va proposar al públic. La satisfacció dels comerciants i dels restauradors de la zona es va traduir amb el convenciment del president de l'Associació de Comerciants del Centre Històric, Miquel Canturri, de que el festival ha de tenir properes edicions. De fet, Canturri va demanar al Govern i a Turisme que hi segueixin apostant perquè des de l'Associació també s'hi donarà suport. Com que rectificar és de savis, Canturri que també va reconèixer que «hi hagut alguna mancança» va argumentar que «tenim un any per rectificar i fer-ho millor». D'això es tracta. Però, a banda del mea culpa entonat per Budzaku, el Festival també va topar amb una axioma incontrolable com és la meteorologia. I és que després de dies de núvols i pluja, el bon temps del cap de setmana passat va catapultar la gent al sol. Així, que en lloc de beneficiar el festival, potser el va acabar perjudicant.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT