PUBLICITAT

Un Andorra Shopping Festival molt mogut, però poc cívic

EDITORIAL

L'Andorra Shopping Night ha satisfet a la majoria. L'eix comercial ple a vessar, gent a les botigues i als supermercats, hotels que han penjat el cartell de complet, cues als restaurants, i vendes que segurament no s'haguessin fet sinó hagués estat per l'atractiu de la nit de compres. No obstant això, si l'Andorra Shopping Night ha estat molt mogut –en el bon sentit de la paraula– més d'un ha trobat ha faltar una mica més de civisme per part dels participants, visitants o no, que van assaltar els carrers del nucli urbà per lliurar-se a una experiència de compra diferent. I és que de les deu obres d'art que es van encarregar al mateix nombre d'artistes, perquè adornessin l'espai, només sis han sobreviscut indemnes. De les quatre restants, una està completament desmantellada, anihilada, i les altres tres han patit desperfectes importants. I és que la bona gent que es va concentrar als eixos comercials va perdre els papers. No se sap ben bé perquè no va respectar les figures creades amb materials molt diferents que feien una clara al·lusió a l'oferta comercial d'Andorra i a l'objectiu de la nit que no era altre que comprar.

El cas és que com sol passar a vegades amb les masses, la massa de compradors potencials que es va congregar al nucli urbà d'Escaldes- Engordany i Andorra la Vella, es va anar tornant una pèl poca-solta, encoratjada pel mal exemple que dóna sempre el que gosa infringir primer les bones maneres i el respecte pels altres. Considerant que les figures tenen un creador i que l'espai en què es trobaven és propietat de tots els que hi circulen i per això mateix el saber estar i respectar és tan important. Andorra Turisme es demana ara quina és la solució perquè les obres d'art puguin resistir aquestes embranzides. Però el cert és que es fa molt difícil saber si n'hi ha. O potser n'hi hauria una, millorar la imatge apostant pel glamour i l'elegància, i menys per la música estrident i hortera, per començar.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT