PUBLICITAT

PASCAL SALIBA Creador i director de Fleurcup

PASCAL SALIBA: «La barrera psicològica encara s’ha de trencar, però el boca-orella funciona»

L’empresari Pascal Saliba mostra una copa menstrual Fleurcup.
L’empresari Pascal Saliba mostra una copa menstrual Fleurcup.
L’emprenedor Pascal Saliba va decidir fa uns anys aconseguir el millor model del mercat de copa menstrual, i el juny del 2009 va iniciar la comercialització de la seva marca, Fleurcup (www.fleurcup.com). L’empresa es va instal·lar a la Massana l’any 2012, on es realitza el control de qualitat del producte, copa per copa, i s’envien les comandes arreu del món. / Per ESTHER JOVER MARTIN

–Què és una copa menstrual?
–És un petit objecte tou i flexible en forma de copa que s’introdueix a l’interior de la vagina i recull –no absorbeix– el flux menstrual, garanteix comoditat i higiene i evita pèrdues. Mentre els tampons assequen la vagina perquè xuclen tots els fluids, i les compreses provoquen males olors i risc de taques, la copa menstrual, si està ben col·locada, manté la flora vaginal i no hi ha problemes de fuites.

–Per a qui serveix la copa?
–A totes les dones que tenen la menstruació, ja que s’adapta al seu flux i morfologia. Fleurcup té una alta capacitat i no cal buidar-la durant 12 hores, tot i que depèn de cada cos. La majoria la buiden un parell de cops al dia, abans de sortir i de casa i al tornar.

–Què diferencia Fleurcup d’altres copes menstruals del mercat?
–Vam dedicar mesos d’estudis tècnics i tests per dissenyar la millor copa. Fleurcup té un tacte de préssec, molt agradable, amb una textura única, i tots els detalls estan pensats perquè sigui fàcil de posar i treure i molt còmoda. A més, es fabrica amb cent per cent de silicona mèdica i així s’eviten al·lèrgies.

–Des de quan la fabrica?
–La seva comercialització es va iniciar el juny del 2009. L’any 2012 ens vam instal·lar a la Massana, on fem un control de qualitat molt minuciós, copa per copa, s’embala, se segella i es distribueix per tot el món. Les comandes ens arriben, sobretot, per internet.

–Quant val?
–16,99 euros, amb les despeses de transport incloses, les dues talles.

–Talles?
–La mida petita és per a dones joves, de menys de 30 anys, o que no han tingut fills, i la mida gran és per a les dones adultes i/o que han parit, ja que depèn de la fermesa de les parets vaginals.

–Quin és el seu manteniment?
–Abans d’utilitzar-la per primera vegada i entre cicle i cicle s’ha d’esterilitzar amb aigua bullint. Durant el seu ús, cada vegada que es buida s’ha d’esbandir amb aigua. Un dels avantatges és la llarga vida útil del producte, que és de 10 o més anys.

–Quins altres avantatges té?
–A part d’econòmica, és sostenible, ja que no genera residus.

–El producte es coneix? Té èxit?
–Sabíem que era un producte difícil de vendre, ja que cal trencar una barrera psicològica, però el boca-orella funciona i cada vegada són més dones les que recomanen l’ús de Fleurcup. Cal fer pedagogia del seu ús.

–On en podem saber més?
–Al nostre web, www.fleurcup.com, i al perfil de Facebook. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT