PUBLICITAT

Naturlàndia inicia una campanya de promoció a autobusos de Barcelona

EL PERIÒDIC
SANT JULIÀ DE LÒRIA

Periodic
Visitants al Tobotronc. Foto: TONY LARA

El director general de Naturlàndia, Ricardo Masegosa, va informar que s'ha iniciat una campanya de promoció turística de les instal.lacions a Catalunya. La voluntat és promocionar l'espai lauredià per augmentar la seva afluència, "reforçar la marca i desestacionalitzar el mes d'agost, el mes fort de l'any", va manifestar Masegosa.

La decisió de centrar-se en Catalunya per realitzar aquesta promoció és perquè és d'on provenen la majoria dels visitants de Naturlàndia, va explicar Masegosa. En concret, sis autobusos estan circulant per la ciutat comtal amb publicitat de Naturlàndia, i ho faran fins al 15 d'agost. També s'ha fet una campanya de promoció dirigida a la premsa escrita catalana.

Paral.lelament, i per donar a conèixer el procés d'ampliació de capital que ha iniciat aquesta setmana la instal.lació, el director general va comunicar que s'ha posat en marxa una campanya de publicitat informativa a la premsa, la ràdio i la televisió del país. Durarà fins a l'octubre, un mes abans que es tanqui el període de venda d'accions per fer a Naturlàndia un parc d'observació d'animals.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT