PUBLICITAT

Llovera, disposat a lluitar pel títol

  • L'andorrà debutarà a l'Espanyol de terra el 21 de març a Lorca, per completar les sis proves del calendari
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Albert LLovera, amb el seu Abarth i amb Àlex Haro de copilot Foto: FOTO ESPORT

Lorca el 21 de març, Concello de Curtis el 26 d'abril, Andalusia el 17 de maig, el Bierzo el 21 de juny, Cervera el 6 de setembre i Riolobos el 15 de novembre són les sis cites que Albert Llovera disputarà aquesta temporada del Campionat d'Espanya de ral·lis de terra. L'andorrà intentarà l'assalt al títol del Grup N que va assolir en 2012 i que en la passada temporada va quedar en un subcampionat.

La temporada és a punt d'iniciar-se i era imprescindible engegar el sistema per poder estar al podi de sortida de la primera prova del Campionat d'Espanya de Ral·lis de terra, a Lorca. Per a l'edició del 2014 de l'Espanyol, l'andorrà comptarà amb Àlex Haro com a copilot en l'Abarth Grande Punto S2000. Els tècnics seran els de PCR Sport.

El temps de recuperació que ha tingut Llovera després d'una prova tan dura com el Dakar ha estat mínim. Completar el pressupost per tornar a lluitar pel títol de Grup N es va convertir en un tema que s'havia de resoldre amb urgència. «No podíem perdre ni un segon i havíem de concretar cites amb els patrocinadors», va assegurar el pilot. «Hem concretat l'acord amb Fiat un any més i, en general, estic molt satisfet de com estan evolucionant els diferents contactes que he tingut. Encara amb serrells per polir, la nostra participació està assegurada, és evident que volem estar, un any més, en la lluita pel Grup N». Aquesta edició del CERT sembla serà especial: «Hi ha rumors que aquesta temporada estarà molt més disputat, nosaltres volem estar en la lluita, sobretot si la competència es encara més exigent».

«Seguirem amb el S2000 revisat fins al més mínim detall», hi va afegir respecte a la seva renovació amb la marca italaiana. «També m'agradaria seguir millorant en alguns aspectes dels comandaments. No tinc cap dubte que si podem introduir algun dels canvis que tinc en ment, serem més competitius i podrem estar entre els més ràpids del campionat de manera més regular».

Fa diverses setmanes es va presentar un calendari complet de sis proves, en el qual cal destacar la presència de la majoria d'organitzadors que en la passada edició van viure amb la seva primera experiència.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT