PUBLICITAT

ESCALDES-ENGORDANY

Caldea-Inúu exhibeix un augment del 20% d’entrades respecte 2014

El centre termolúdic ven 73.000 entrades els mesos de juliol i agost

Per IVÁN ÁLVAREZ

Miguel Pedregal i Trini Marín, abans de la presentació dels resultats
Miguel Pedregal i Trini Marín, abans de la presentació dels resultats | Tony Lara
Caldea-Inúu va presentar els resultats de la temporada d’estiu i va exhibir un augment del 20% respecte les entrades venudes el passat 2014. El director del centre termolúdic, Miguel Pedregal, va fer un balanç molt positiu i va afirmar que «ens han sorprès les xifres i, tot i que la tendència és favorable i tenim un producte molt estable, esperàvem un augment d’un 7 o 8%». Durant els mesos de juliol i agost, Caldea-Inúu ha venut 73.095 entrades, per les 60.000 respecte de l’estiu del 2014. Pedregal va explicar que Inúu presenta unes taxes de creixement més altes perquè és encara la novetat però que Caldea també ha augmentat el nombre de visitants. El director del termolúdic, a més, va afegir que el 70% dels usuaris durant aquest estiu procedeixen d’Espanya, però també s’ha registrat una important fracció de visitants francesos. Finalment, Pedregal va definir que els principals motius de l’augment de visitants responen a la recuperació, precisament, del mercat espanyol, la maduresa que ha anat adquirint Caldea-Inúu com a producte turístic de referència i les diferents accions comercials engegades.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT