PUBLICITAT

Núria Ferrer Emprenedora i esteta

«Falta varietat en l’oferta del sector de la moda»

Per Natàlia Mena

Nascuda a Barcelona, Núria Ferrer, emprenedora i esteta, ha viscut en diferents països dels quals s’ha impregnat per a construir la seva trajectòria dins del sector de la moda i el luxe. Té formació de Fashion i Personal Stylist a LCI Barcelona i a London UAL, alhora que com a Art Director al Central Saint Martins. Es defineix com a experta en elevar qualsevol look sense tenir un gran pressupost. A la seva agenda, trobem contactes de les millors firmes de luxe per poder proporcionar als clients tot el que necessiten.. 
 
–Quan i per què decideix venir a viure Andorra?
–Vaig venir ara farà uns 10 anys, però he estat vivint entre el Principat i Ginebra fins que va arribar la Covid. Em vaig confinar aquí i vaig trobar un gap força important que em va animar a fer una aposta de futur i quedar-m’hi.

–A què es dedica la seva empresa Stylist/Bürô?
–Stylist/Bürô actualment es focalitza en dues línies: Personal Stylist i Fashion Stylist&Art Director. La primera va destinada a oferir serveis a les persones: des de preparar un armari de temporada a ajudar a trobar la pròpia identitat a través de la imatge. La segona està orientada a empreses per crear comunicacions visuals atractives que corresponguin amb el seu públic (shootings, ecommerce, editorial de moda, xarxes socials, etc).

–Quin és el perfil dels seus clients?
–Pel que fa els clients de Personal Stylist, van des de persones que no els interessa la moda però que per raons professionals han d’oferir una imatge especifica, fins a aquella que li agrada molt la moda però no sap com crear el tipus de look que vol aconseguir, etc. Referent a les organitzacions, n’hi ha que volen quelcom molt definit per produir anuncis; d’altres que volen llençar un producte/servei i necessiten l’storytelling de la comunicació, o també la companyia que vol formar als seus equips per transmetre els seus valors mitjançant la comunicació visual.

–Què és el que més li agrada de la seva feina?
–M’apassiona ajudar i proporcionar les eines per a poder comunicar d’una manera efectiva allò que els meus clients desitgen. També el fet que cada dia haig de cobrir unes necessitats diferents per cada projecte de manera creativa és quelcom que es converteix en tot un repte.

–Què creu que li falta al Principat dins del seu sector?
–Dir que falta varietat en l’oferta del sector moda no és cap novetat i aquest seria un punt fort a desenvolupar. A grans trets, la falta de dissenyadors locals, les oportunitats inexistents de formació en moda, l’accés limitat a materials o subministraments d’alta qualitat, així com de canals de comercialització i distribució escassos. Abordar aquestes carències podria contribuir a fomentar el creixement i el desenvolupament d’aquesta indústria.

–Quins projectes té per aquest 2023?
–El meu objectiu és contribuir a què el Principat sigui un HUB reconegut, no només pel què fa al comerç, sinó també a l’hora d’instal·lar empreses del sector per contribuir al futur del país com a referent en aspectes de creativitat, cultura, comunicació i audiovisuals. H

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT