PUBLICITAT

Els establiments de Canillo aposten per la creació del Club de Producte

  • El 54% estan a favor de crear una eina d'aquestes característiques
  • L'objectiu és posicionar la parròquia com una destinació de muntanya tot l'any

EL PERIÒDIC
CANILLO


El 54% dels establiments canillencs que han participat en l'estudi que ha de servir de base per a la creació del Club de Producte estan d'acord en apostar per una eina d'aquestes característiques, on la iniciativa pública i privada col·labori amb els objectius de posicionar Canillo com una destinació de muntanya tot l’any, treballar per la diferenciació de l’oferta canillenca respecte a la resta d’oferta de muntanya, incrementar les propostes i productes a l’abast dels clients i augmentar així el volum de visitants i turistes a Canillo, especialment fora de les temporades altes, segons informa l'ANA.

Les dades mostren que la parròquia de Canillo destaca per disposar d’un elevat nombre d’establiments de 3 i 4 estrelles, aquests últims en una proporció superior a la mitjana del país. Així mateix, és la parròquia que actualment registra la major capacitat d’allotjament. L’àrea de Soldeu (integrada pels establiments ubicats a Soldeu, les Bordes d’Envalira i la vall d’Incles) és la que concentra més del 50% de les places d’allotjament de la parròquia, majoritàriament agrupades sota la categoria d’establiments 4 estrelles. La capacitat mitjana dels establiments de la parròquia és de 134,31 places. L’àrea del Tarter destaca perquè és la que té un major nombre d’establiments que no superen les 150 places; Soldeu, perquè és l’àrea amb un major volum d’establiments amb capacitat superior a les 250 places i Canillo, per ser l’àrea on es concentren la major part dels càmpings i percentualment els establiments amb menor capacitat. Amb relació al període d’obertura dels establiments, el 73,08% estan oberts un mínim de vuit mesos coincidint amb els mesos on es considera que hi ha una major afluència turística.

Amb relació a les accions de comercialització (assistència a fires, visites comercials, publicitat compartida, etc.), l’informe posa de manifest que el 53,85% de l'oferta d'allotjaments de la parròquia desenvolupa algun tipus d’acció al llarg de l’any. Els que no en fan cap es caracteritzen per disposar d’una capacitat mitja inferior a les 100 places. De totes maneres, des del Comú de Canillo destaquen que el 50% d’aquests darrers establiments es mostrarien disposats a realitzar-ne si aquestes es fessin de manera conjunta en el marc d’un futur Club de Producte.

D'altra banda, el turista espanyol és amb gran diferencia el primer client de la parròquia de Canillo, destacant el nombrós públic de Madrid i de València, superior a les estimacions de la mitjana d’Andorra. Amb relació al client francès, un nombre considerable d’establiments han manifestat que es tracta d’un mercat amb elevades potencialitats que podria tenir una major presència en els establiments de la parròquia si s’aconseguís treballar conjuntament per millorar l’adequació dels productes (contingut, temporalitat, promoció, idioma, etc ) a aquesta demanda.

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT