PUBLICITAT

Canillo inicia formacions per al personal d'atenció al públic

  • L'objectiu és que els treballadors d'aquest àmbit coneguin la parròquia i les activitats
  • Els cursos són fruit dels acords presos a la Taula de Turisme que organitza la corporació
EL PERIÒDIC
CANILLO

El Comú de Canillo iniciarà demà les primeres jornades de formació, dirigides al personal de recepció i d'atenció al públic. L'objectiu és que els treballadors relacionats amb aquest àmbit coneguin la parròquia i les activitats que s'hi fan, per poder informar amb coneixement de causa els visitants i turistes quan aquests els ho requereixin.

Les formacions parteixen dels acords de la Taula de Turisme de Canillo (formada pels agents turístics de la zona i membres de la corporació local), i pretén impulsar que el personal que treballa de cara al públic tingui un mínim de coneixements sobre el territori i les activitats que s'hi realitzen, totes elles incloses a la Guia de Vacances 2010.

Els cursos es faran al Palau de Gel, amb una durada de mig dia, dividits en dos torns, un de matí (de les 10 a les 13.30 hores) i un de tarda (de les 15 a les 18.30 hores). A més, dijous vinent hi haurà una altra sessió més pràctica i lúdica, que permetrà als assistents la possibilitat de practicar i conèixer de primera mà les diferents activitats proposades a tot el territori.

Les jornades formatives estan obertes a tots els establiments d'allotjament de la parròquia i van dirigides, principalment, a les persones que treballen a la recepció dels establiments d'allotjament o en les àrees d'atenció al client.

Des de la corporació, van informar que esperen la participació de més d'una trentena de professionals del sector, amb l'assistència ja confirmada de personal del Comú, del domini de Grandvalira i del Palau de Gel.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT