PUBLICITAT

'Vivand', la nova marca de l'eix de vianants de l'avinguda Carlemany

  • La intenció és transmetre dinamisme, vida i quedar ubicada a Andorra
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGODANY

Periodic
Representants de l'empresa dissenyadora, la cònsol major, Trini Marín, i el cònsol menor, Marc Calvet, ahir. Foto: ANA / N. M.

La zona de vianants que s’inaugurarà avui a l’avinguda Carlemany ja té marca pròpia: Vivand. Aquesta marca engloba 200 establiments, i és el nom escollit per donar a conèixer el primer eix comercial exclusiu per a vianants d’Andorra, que serà, evidentment, un eix de referència. 

El cònsol menor d’Escaldes, Marc Calvet, va explicar ahir que «el nom s’ha escollit entre diverses opcions proposades per Summa, l’empresa que s’ha encarregat de definir la imatge corporativa». El Comú, juntament amb les associacions de comerciants, van escollir Vivand «perquè transmet dinamisme, vida, i paral·lelament perquè les tres darreres lletres evoquen Andorra» va argumentar Calvet, que va insistir en que «no se cita Carlemany perquè no és un nom evocatiu fora del Principat». Pel que fa a la imatge gràfica, es tracta de diverses línies de colors que s’entrelliguen entre sí, com un «embolcall que uneix les marques sense que cap estigui per sobre», va explicar Calvet. 

Per la seva banda, el director de projectes i desenvolupament corporatiu de Summa, Jordi Mateu, va definir Vivand «com un nom descriptiu però, sobretot evocador». Des de Summa van explicar que a més de Vivand «hi haurà un baseline de marca, és a dir, una frase que la complementarà i que podrà anar variant en funció de les necessitats». De moment serà Let me shop, per posar en relleu el benefici de comprar sense aglomeracions. El fet que la frase sigui en anglès és per la vocació internacional de la zona, però a més, perquè es considera prou fàcil perquè tothom la pugui entendre, va informar l’ANA.

Marxandatge / La idea exposada pels dissenyadors és poder incorporar aquesta imatge a diversos productes de marxandatge però sobretot al carrer i al mobiliari urbà, per identificar la zona i que els vianants s’hi situïn. De fet, a partir d’avui mateix es podrà veure la imatge en algunes jardineres o bancs de l’eix, i també es vol anar afegint, progressivament al terra o en altres elements. Als accessos de Carlemany també hi haurà senyalitzacions que incloueran la marca i el disseny de Vivand. 

El més important a l’hora de crear la marca, segons Mateu, «ha estat tenir en compte que es vol fer d’aquesta zona un lloc imprescindible de qualsevol visita al país alhora que un reclam per venir-hi». Així, es vol convertir la zona en «el cor i l’aparador d’Andorra». El cònsol va afegir que «s’ha de comunicar que el turista podrà trobar-hi de tot en aquest eix: comprar, dormir i fins i tot esquiar». 


Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT