PUBLICITAT

Desfilant sobre cel·lo

  • Una passarel·la «semblant» a la que es va fer a Berlín per Tots Sants
L. F. M
ANDORRA LA VELLA

Periodic
La passarel·la artística feta amb cel·lo exposada a Berlín Foto: EL PERIÒDIC

Artístic i creatiu són dos conceptes centrals en la campanya Andorra Shopping Festival,per al mes de novembre. A banda del circuit d'aparadors, comptarà amb un element innovador que fins al moment només s'ha pogut veure a Berlín, i que pretén atraure els curiosos i amants de la moda al eix comercial d'Andorra. Es tracta d'una passarel·la de cel·lo. Sí, de cel·lo, «en principi un obra artística», tal i com va dir Budzaku ahir durant la presentació de la campanya, i servirà per acollir desfilades de moda. L'estructura s'instal·larà de forma temporal durant la campanya i també s'utilitzarà d'espai lúdic on el públic podrà interactuar.

La solidaritat també tindrà lloc en la campanya de tardor: en l'Art Shopping Solidari es convidaran a 10 artistes perquè pintin 10 bosses gegants, un o dos dels convidats a participar-hi seran artistes de renom internacional i a finals de novembre, les bosses es subhastaran. Els ingressos obtinguts es destinaran a finalitats benèfiques.

A part, coincidint amb les dates de la campanya, es celebrarà la cinquena edició de les jornades gastronòmiques d'Andorra a Taula on els restaurants adherits faran diferents menús de tardor.

Finalment, també hi haurà dinamització als carrers per generar circulació de gent i augment de les vendes.

Andorra aposta fort aquesta vegada per crear un «festival de Compres», una marca que es converteixi en referent per als consumidors. Sense la col·laboració del comerç, però, la campanya no tindrà efecte. Tal i com va dir ahir el ministre Camp, «fins a l'octubre no sabrem quans comerços s'hi han adherit, però esperem que siguin molts». H



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT