PUBLICITAT

Steinbreck-Aleix defensa la marca Andorra en el sector d'alta gamma

  • La iniciativa s'obre aquest any als Emirats àrabs, tot i que continuarà apostant pels mercats rus i anglès
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
33La impulsora de la campanya turística cometoandorra.com, Stéphanie Steinbrecht-Aleix. Foto: ÀLEX LARA

Un any després de l'inici de la campanya Cometoandorra.ru, que sorgia de la compra del web amb el mateix nom i tenia per objectiu potenciar les visites de turistes d'alt nivell adquisitiu; la seva impulsora, Stephanie Steinbrecht-Aleix, va explicar ahir a l'ANA, que ha aconseguit que la marca Andorra sigui visible a mig món i amb un posicionament en el sector premium que «a Andorra no està del tot desenvolupat» va dir. Per a Steinbrecht-Aleix, comptar amb la model i promesa de Fernando Alonso, Dasha Kapustina, «ens ha permès no només accedir al mercat rus sinó també vincular-nos a tot el món de la Fòrmula 1». I va afegir que «aquesta repercussió no es pot xifrar en milers d'euros perquè va més enllà de les estadístiques per les sinergies que s'han aconseguit crear amb el sector».

Alguns exemples de l'impacte de la campanya són que s'han rebut una vintena de reserves de famílies vip per gaudir d'estades al Principat durant l'hivern i s'han gestionat una desena de peticions d'informació sobre residències actives o passives. Per a Steinbrecht-Aleix la campanya ha estat «un repte engrescador» com també el fet de dur-la a terme amb un pressupost reduït. I és que les vuit empreses que participen en la campanya hi aporten 500 euros mensuals per ser presents en tota la difusió de la promoció. «Exportar des d'Andorra una noticia amb un vip al món i amb diferents idiomes ha estat el gran repte», va resumir. A través de la campanya Cometoandorra.ru i de les iniciatives que els col·laboradors, com ara la cadena Sport Hotels, s'han rebut demandes d'estades esportives en altitud, de vacances vip o peticions d'informació sobre les residències. Segons Steinbrecht-Aleix, «hi ha una manca d'informació en anglès en tot el procés d'obertura econòmica» i va lamentar que «aspectes tan importants com la cobertura sanitària no disposin d'enllaços en aquest idioma». També va lamentar el «dèficit de notorietat d'Andorra, quan té totes les cartes a favor per esdevenir un ressort de luxe».

Nous mercats i nous sectors / L'any passat, les accions es van centrar en el portal rus i anglès però de cara a aquest any el repte apunta el mercat àrab va anunciar Steinbrecht-Aleix. Aquest repte va molt lligat a l'obertura econòmica i podria incloure nous sectors com l'alta joieria o la medicina estètica, a més de l'alta competició esportiva i el benestar. Steinbrecht-Aleix compta amb l'obertura comercial de l'aeroport de la Seu que hauria de permetre fer arribat jets, com tenien previst en un inici, però sobretot insta a trobar una solució «immediata» per a l'heliport. «Els turistes d'aquest nivell sovint viatgen en helicòpter o en jet privat» va apuntar. I va afegir que «fins ara quan han arribat personalitats han aterrat al camp del Consell, si no hi ha res més fem-ho així, però obrim-ho», va insistir. I és que «encara que sigui una solució momentània». Steinbrecht-Aleix va considerar que «no podem esperar més». Un altre aspecte que es podria potenciar és el turisme rural, pel valor afegit que aporten, «són de dues estrelles però amb gran encant», va argumentar.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT