PUBLICITAT

BCA i River, amb la nova campanya d'Unicef

  • El club que presideix Gorka Aixàs i el centre comercial faran accions conjuntes per recaptar fons
EL PERIÒDIC
ESCALDES-ENGORDANY

El River Andorra MoraBanc, juntament amb el centre comercial que el patrocina, han decidir afegisr-se a la campanya per a la supervivència infantil que està duent a terme Unicef Andorra. Per avançar en la lluita per la supervivència i el desenvolupament de tots els nens i nenes, UNICEF Comitè d'Andorra va llançar la campanya Ara no podem parar a principis de febrer i durarà fins al novembre.

Per afegir-se a aquesta campanya, BCA i River han proposat una sèrie d'accions conjuntes que tindran lloc durant els propers dos partits de lliga a casa, demà a les 21.00 hores contra el Leyma Natura Corunya i el divendres de la setmana que ve –28 de març– a les 21.00 hores contra el Planasa Navarra.

D'una banda, River Centre Comercial donarà 10 euros per a cada punt que anoti l'equip del River Andorra MoraBanc durant aquests dos partits i a l'hora, el club sortejarà una samarreta en cada partit signada per tots els jugadors. Ho farà entre tots els missatges que es rebin durant els partits al 606, amb la paraula UNICEF.

Tots els fons recaptats es destinaran als programes de supervivència infantil que promou l'ONG; d'aquesta manera BCA i River mostren el seu vessant més solidari vers la societat, ajudant a eradicar la mortalitat infantil amb mesures tan senzilles com la vacunació, l'accés a aigua potable i la prevenció i el tractament contra la desnutrició.

Demà, doncs, cada punt del River MoraBanc sumarà a la campanya, divulgada a les xarxes socials sota el hashtag #aranopodemparar i estesa al món de l'esport i principalment en el bàsquet, l'esport de moda al país que en cada partit a casa omple el Poliesportiu d'Andorra amb més de 1.500 espectadors.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT