PUBLICITAT

Besolí apunta al podi en la seva segona temporada al Volant RACC

  • «Ara conec el cotxe, els ral·lis i els rivals», exposa el pilot, que conduirà un Peugeot 107
J.J.B.
ESCALDES-ENGORDANY

Periodic
Foto: fotoesport

Reptes més ambiciosos per a Marcel Besolí. En la seva segona temporada al Volant RACC, amb el cotxe i els traçats amb la mida presa, el repte és molt diferent al del curs passat. En aquesta ocasió l'objectiu és acabar pujant al podi.

Com la resta de pilots del campionat conduirà un Peugeot 107, però canvia d'unitat i competirà amb l'equip Guerrero Competició. “Com que l'objectiu és ser al podi final, és molt millor estar acompanyat per un equip professional”, afirma Besolí, que afronta un calendari amb set proves: Ral·li la Terrissa (21 de març), Pla d'Urgell (11 d'abril), Empordà (30 de maig), Osona (4 de juliol), Cervera (5 de setembre), ciutat de Valls (10 d'octubre) i 2.000 Viratges (21 de novembre). Coneix tots els recorreguts, menys el de Terrissa i Valls. El primer substitueix al de Vidreres. Quatre proves són d'asfalt i tres de terra.

En la planificació de Besolí ja es contemplava que aquest segon any els objectius fossin molt superiors al primer. “Ara conec el cotxe, els ral·lis i els rivals» i «des del primer minut sortir a per totes», tot i que en la primera cursa “no sortiré a guanyar, però sí ser entre els quatre primers”. La campanya passada va finalitzar com a sisè classificat i va ser el millor debutant. No s'amaga de quina és la seva intenció i els màxims rivals a ser al davant «saben que surto fort». Ramon Cornet i Pau Frigola es presenten com els favorits al títol. Aquesta és una competició de promoció monomarca i els cotxes i els motors són els mateixos per a tots, pel que «l'únic truc és gastar més o menys els pneumàtics. És trobar el punt just de desgast que et vagi bé, i llavors tot és 100% pilotatge». Les màquines són les mateixes i si vols ser entre els primers «no pots aixecar el gas ni un moment, perquè el que tens darrera no ho farà. Tots anem al màxim i les diferències són mínimes». Abans d'iniciar la temporada completarà dos tests sobre terra a Lleida. En asfalt provarà de rodar a Andorra.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT