PUBLICITAT

Andorra La Vella

Sortejos, menús i decoracions especials durant el Cirque du Soleil

Riberaygua i Travesseres aprofita l’esdeveniment per dinamitzar el comerç

Per ESTEFANIA GRACIA

Presentació del ‘Barri del Cirque du Soleil’, ahir.
Presentació del ‘Barri del Cirque du Soleil’, ahir. | TONY LARA
En motiu dels propers espectacles que oferirà el Cirque du Soleil en els mesos de juliol i agost al Principat, el Comú d’Andorra la Vella i l’Associació de Comerciants de Riberaygua i Travessers va presentar ahir un nou projecte,‘El Barri del Cirque du Soleil’, per aprofitar l’esdeveniment i dinamitzar el Barri de Prada Ramon, així com les zones properes. 
 
Per tal de dur a terme la iniciativa, es faran sortejos d’entrades al circ entre els diferents compradors del barri, i es decoraran els aparadors dels establiments amb la temàtica de l’espectacle. A més, segons va informar el Vicepresident de l’associació, Antoni Miralles, es proposaran menús especials per la dinamització, «fins i tot es farà un vi especial, el vi del ‘Cirque du Soleil’». També hi hauran banderoles promocionals i lones al llarg de tot el carrer per complementar la dinamització. A més, Miralles va recalcar que l’objectiu fonamental és «donar a conèixer al barri com una zona comercial i com un veritable ‘shopping center’». De la seva banda, Minguillón va celebrar la iniciativa i va destacar que «el Comú hi està present per ajudar».
 
Miralles va confirmar també que a hores d’ara ja «som uns 25 establiments els que conformem l’associació, i amb la iniciativa esperen aconseguir un efecte dinamitzador que es tradueixi amb un increment de l’activitat econòmica del negocis del barri». I en relació amb el suport rebut per part de l’administració, la presidenta de Riberaygua i Travesseres, Rosa Pascuet, va destacar que tant el  Comú d’Andorra la Vella com Andorra Turisme «s’hi han implicat i col·laborat». A més, va assegurar que per poder tirar endavant projectes com aquest, «és molt important el treball i la gestió de tots plegats». Per la seva part, Minguillón va afirmar també que per obtenir uns bons resultats, cal que totes «les parts implicades treballin agafades de la mà» per tal d’aportar conjuntament «les ganes, les idees i els diners» que es requereixen en un projecte com aquest. I és que una part del cost de les accions les assumeix l’associació, mentre que la resta se’n fa càrrec la corporació local.
 
D’altra banda, ja s’han posat a la venda 11.000 entrades, xifra que suposa més del 20% de les localitats disponibles. Aquestes, estan distribuïdes entre les 21 funcions programades, excepte pels dissabtes, dia en què les entrades estan exhaurides. 
PUBLICITAT