PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Carchat, optimista per ser al Ral·li d’Alemanya

ACSM confia en el pilot andorrà i li canvia el company d’equip, que serà Solans substituint Sousa

Per JOAN JOSEP BLASCO

Ribeiro i Carchat, amb el Mitsubishi al Ral·li de Polònia.
Ribeiro i Carchat, amb el Mitsubishi al Ral·li de Polònia. | ACSM
Canvis a l’ACSM Rallye Team. Joan Carchat continuarà disputant el Mundial, però qui perd el seu volant és el portuguès Bernardo Sousa a favor del català Nil Solans. L’equip gallec continua apostant pel pilot andorrà, que continua buscant el pressupost necessari per poder continuar disputant proves del calendari. Ser al Ral·li d’Alemanya és el seu pròxim objectiu. I és optimista per competir-hi.
 
Sousa substituïa a Xevi Pons, que es perd el campionat després de patir un accident durant la pretemporada. Tenia un programa de tres proves, la de Portugal, Sardenya i Polònia, i amb aquest complert s’ha decidit que no continui. El Peugeot 208 T16 amb el que competia el portarà a partir d’ara Solans, de 22 anys, que és una de les més fermes promeses de l’automibilisme espanyol. Actualment disputava el Dmack Fiesta Trophy, un campionat de promoció, i ha passat per Andorra per córrer a les GSèries.
 
Aquest canvi no afecta el futur de Carchat, que se sent recolzat per ACSM. El rendiment mostrat en les tres cites en què a pres part, on ha anat a més, és un element que tenen en compte tant l’equip com els patrocinadors. «Estic seguint una línea ascendent. Això ajuda. A Polònia havíem de fer un bon resultat sí o sí i el vam aconseguir», indica el pilot. Treballa en recollir els diners necessaris per poder sortir a la pròxima prova que té programada, el Ral·li d’Alemanya, que es disputa del 20 al 23 d’agost. «Continuo movent-me i crec que sí que hi seré», assegura. També continua amb la campanya de micromecenatge. Trobar patrocini, tant sigui a través de grans quantitats o de menudes, li costa menys que a inici de temporada, perquè «la gent sap el que estic fent i potser ara és una mica més fàcil».
PUBLICITAT
PUBLICITAT