PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Carchat es retira del Catalunya

El motor del Mitsubishi es trenca en la penúltima jornada i en la darrera no arriba al primer tram

Per JOAN JOSEP BLASCO

Carchat, en un dels revolts de la prova mundialista catalana.
Carchat, en un dels revolts de la prova mundialista catalana. | ACSM
El trencament del motor va provocar que Joan Carchat es quedés sense poder finalitzar el Ral·li Catalunya-Costa Daurada. Aquest fet no li va permetre sumar punts de cara a la general de la categoria de Producció, el que li complica poder ajudicar-se el títol.
 
Tot va succeir en la penúltima jornada. Fins llavors, les coses anaven com esperaven. Era líder de la categoria i amb una avantatge suficient amb el segon com per tenir ben encarada la victòria. Però el motor va dir-li prou, el que el va obligar a abandonar. Per la nit els mecànics van treballar a fons per intentar trobar alguna posició i sortir del pas per aguntar fins el final del ral·li. Diumenge el pilot andorrà agafava el Mitsubishi Evo X, però no va arribar ni al primer tram. El motor no va resistir-ho. «És una pena perquè fins que no vaig tenir el problema tot anava bé. Estàvem fent bons trams i portavem un bon ritme, el que ens havia permès col·locar-nos en el liderat», indicava Carchat.
 
Només queda una prova per concloure el Mundial i guanyar la categoria «es posa realment molt difícil». El Ral·li de Gal·les posa fi al campionat del 12 al 15 de novembre. Per ser campió a Producció hauria de guanyar en terres britàniques i que els seus rivals no puntuessin. «Encara ens queda alguna opció, però és molt complicat. Tot i així ho provarem», assegura Carchat. Per participar-hi necessita aquesta setmana reunir 20.000 euros, perquè la seva participació a Gal·les encara no està garantida.

Comenta aquest article

PUBLICITAT