PUBLICITAT

LA MASSANA

Andoflora tanca amb una gran afluència de públic

La 23 edició aporta una gran varietat de parades i animacions

Per EL PERIÒDIC

Una de les activitats de la 23a edició de l’Andoflora.
Una de les activitats de la 23a edició de l’Andoflora. | EDUARD COMELLAS / COMÚ DE LA MASSANA
La 23a edició d’Andoflora celebrat aquest darrer cap de setmana es va caracteritzar per una alta afluència, tant per les bones condicions meteorològiques –ja que només va ploure ahir a la tarda– com per les nombroses activitats quevan atreure l’atenció del públic. La plaça de les Fontetes es va omplir a vessar durant la desfilada de moda i pentinats, el body painting i també la cercavila hippies. L’actuació d’ahir dels Castellers d’Andorra i l’Esbart Dansaire Valls del Nord també va provocar una gran ocupació a la plaça del Quart. Altres dades que van demostrar l’alta afluència van ser la participació als tallers infantils i l’assistència a l’espectacle «El gran Sabanni», per celebrar els deu anys del Club Piolet.

Els organitzadors d’Andoflora han rebut inputs molt positius del públic pel que fa a la varietat de parades i a les animacions. «Tenim molt talent al país i en aquesta edició hem demostrat que es pot fer una gran programació d’Andoflora amb els agents socials, cultural i econòmics cent per cent locals», va assegurar la consellera de Cultura, Igualtat i Participació Ciutadana, Jael Pozo, remarcant que enguany tots els expositors eren del Principat, a més de les companyies i associacions que van participar en les activitats.

Novetats / Una de les novetats va ser que les instal·lacions urbanes florals anaven enguany a càrrec de les floristeries del país. Es van guarnir quatre punts: l’entrada de les Fontetes, la plaça del Pi, les escales de les escoles i la parada de bus del centre vila, una creació d’Artiflor, que es va endur el primer premi, per votació popular. Pel que fa al concurs d’aparadors, el comerç guanyador va ser boutique Joana.

La consellera de Cultura va destacar la vistositat i impacte de les creacions d’enguany, tant dels espais urbans com dels aparadors. A més dels concursos, també van destacar vistoses decoracions, com un cotxe guarnit de casament, cedit per Hotel Nòrdic, un dels punts on es va instal·lar un photocall que va tenir molt d’èxit, amb més de 200 participants que van penjar la seva foto al gran fotocor instal·lat a l’oficina de Turisme.

Els 23 estands van tancar la fira amb molt bones sensacions, especialment els que hi participaven per primer cop, que han marxat amb la sensació d’haver pogut donar a conèixer els seus productes. Hi van participar parades relacionades amb la jardineria i stands d’alimentació. Andoflora es va completar també amb paradetes de serveis i productes artesanals i de decoració. Els comerços participants es van involucrar amb la fira oferint demostracions i degustacions que van fer encara més lluïda aquesta 23a edició d’Andoflora. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT