PUBLICITAT

Escaldes-Engordany

Turisme inverteix 118.000 euros en la campanya de les rebaixes

L’objectiu és fer promoció a Catalunya, Tolosa i Perpinyà

Per EL PERIÒDIC

Cartell de les rebaixes.
Cartell de les rebaixes. | ANDORRA TURISME
Sota el títol Les rebaixes a Andorra són una altra història, Andorra Turisme inicia avui la campanya de comunicació de rebaixes amb l’objectiu de posicionar Andorra com a un destí de compres especialment en els mercats propers. D’aquesta manera, la finalitat de la campanya, que es realitzarà a Catalunya i a les ciutats de Tolosa i Perpinyà i s allargarà fins al 21 de juny, és donar a conèixer als consumidors la data d’inici de les rebaixes d’estiu, que comencen el 17 de juny, uns dies abans que a Catalunya i el sud de França. La publicitat al mercat català s’articularà a través de mitjans de premsa escrita i ràdios generalistes, mentre que a França es realitzarà en diferents emissores de ràdio locals. El pressupost destinat és de 118.000 euros.
 
D’aquesta manera, amb l’inici de la campanya es pretén aprofitar el període anticipat respecte a Catalunya i el sud de França per augmentar les vendes dels comerços andorrans i de retruc, també visites i pernoctacions al país. 
 
D’altra banda, igual que es va fer ja en la temporada de rebaixes anterior, es posarà en marxa una campanya interna a partir del pròxim 13 de juny i acabarà el 28 de juny, en aquest mateix sentit. 
El tret de sortida de les rebaixes coincidirà amb l’inici del festival Jambo Street Music al Centre Històric d’Andorra la Vella i també la Ruta de la Tapa, organitzada conjuntament amb Damm. 

Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT