PUBLICITAT

Canillo

Cada un pel seu compte

Les estacions de Soldeu i el Tarter, que pertanyen a Ensisa, es publiciten a les xarxes socials per separat de les pistes de Saetde

El perfil d’Instagram de les estacions d’esquí de Soldeu-el Tarter, ahir.
El perfil d’Instagram de les estacions d’esquí de Soldeu-el Tarter, ahir. | EL PERIÒDIC

Cada un per la seva banda. Això han començat a fer les estacions que configuren la marca Grandvalira a les xarxes socials. Encara queden dues temporades perquè es faci efectiva la dissolució de Nevasa, la companyia que configura la marca Grandvalira (formada al seu torn per Saetde i Ensisa), però a les xarxes socials cada una de les companyies ja comencen a treballar a donar a conèixer les seves estacions.


Si bé els primers en fer-ho va ser els de Saetde que van impulsar aquest juliol la marca Living PasGrau. La companyia, primer, va treure una web i després comptes a Twitter, Facebook i Instagram. Ara, Ensisa també s’ha apuntat a la tendència i es comença a promocionar també pel seu compte. En el seu cas, el nom escollit és @Soldeueltarte, del qual se’n poden trobar comptes a Facebook i Instagram, però no a Twitter on aquest nom l’utilitza una ciutadana russa.

En el cas de la xarxa social de l’ocellet, però, es pot trobar un altre compte que fa referència a les estacions d’Encisa: @escolasoldeu, on es promocionen activitats per aprendre aquest esport. Ara bé, cal destacar que aquesta ja fa temps que es pot trobar a les xarxes, ja que es va inaugurar el novembre del 2012. 


La disputa està servida perquè cap de les dues parts ha renunciat al mític emblema de Grandvalira: una creu blava sobre un fons blanc, que apareix a les xarxes socials tant de les estacions d’esquí de Saetde com les d’Encisa. 

Tampoc cap dels dos ha deixat de banda el nom de Grandvalira. Així doncs, per exemple, en la recent inaugurada pàgina d’Instagram de Soldeu-el Tarter apareix la creu a dalt i a baix, en text: Grandvalira (en lletres grans) i a sota Soldeu / El Tarter. El mateix esquema que es segueix en el seu perfil de Facebook.


La web de Living Pas Grau va acompanyada amb el logo característic de la creu, mentre que al centre de la pàgina està escrit el missatge: Grandvalira Pas Grau Encamp. 

Així doncs, les estacions comencen a obrir el seu camí a les xarxes socials però cap d’elles renuncia al nom de Grandvalira. Què passarà després de la dissolució? 

Comenta aquest article

PUBLICITAT