PUBLICITAT

Pyrénées : la campanya de Nadal, en benefici d'Unicef

EL PERIÒDIC
ANDORRA LA VELLA

Periodic
Foto de familia amb nou dels vint figurants del projecte "Christmas Colors" Foto: TONY LARA

El grup Pyrénées li ha tornat a donar la volta a la tradicional campanya de Nadal: primer, encarregant-li el disseny al realitzador i fotògraf Olivier Bourgeois, instal·lat des de fa un any al Principat i que ha executat un projecte pioner –en el nostre context– que aglutina per primera vegada art i publicitat. Ras i curt: deu composicions fotogràfiques de gran format, inspirades cadascuna en un color diferent –negre, blanc, verd, vermell, or, plata, rosa, taronja, groc i blau– i protagonitzades per una vintena de figurants i desenes milers de productes a joc amb la gamma cromàtica de cada composició. Durant tres setmanes, un equip de cinc fotògrafs més els serveis d'il·luminació, maquillatge, perruqueria, estilisme i decoració dels mateixos grans magatzems a les ordres de Bourgeois han treballat sense descans per enllestir el projecte, finalment titulat Christmas Colors i que en quinze dies es presentarà en públic. I tan públic, perquè les imatges colonitzaran tanques publicitàries, aparadors, bosses i merchandising del grup. A més –i aquí va la segona volta– Pyrénées organitzarà al desembre –i en ua data encara per concretar– una gala en què subhastarà les deu composicions gegants en benefici d'Unicef. La vintena de figurants de Christmas Colors van sortir d'un càsting a què es van presentar 150 candidats; als quinze finalment elegits es van afegir sis treballadors del grup Pyrénées.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT