PUBLICITAT

No al tancament

  • El petit comerç, contrari a fer per a vianants Merixtell H Les vendes no s'han vist perjudicades pel nou ?estatus' de l'avinguda Carlemany
josep romero
andorra la vella

Periodic
Foto:

Els petits comerciants de l'avinguda Merixtell han acollit amb certa indiferència el tancament a la circulació de Carlemany. Encara entre la majoria d'ells està recent l'experiència que va a dur a terme l'anterior equip comunal d'Andorra la Vella. Una experiència qualificada ahir de «molt negativa» pel propietari de l'establiment Sonimag, Rajou Sharma.

En la mateixa línia es va manifestar el responsable de la botiga Imoto, Rajou Mamwani, que a més va assegurar que malgrat que a altres paísos pugui funcionar el tancament de carrers comercials, el cas d'Andorra no és comparable degut «a que aquest és un país cent per cent turístic, mentre a d'altres predomina més el comprador local».

Altres comerciants no són tant contundents en les seves apreciacions i parlen de solucions més salomòniques. Aquest és el cas del responsable de la cafeteria Marticella, el qual creu que seria interessant estudiar la possibilitat de fer una mica més grans les voreres creant alhora un únic sentit de circulació per a l'avinguda. Això permetria que els restaurants pugessin oferir als seus clients la possibilitat de consumir en petites terrasses al carrer, especialment en època estiuenca.

Igor Lima, encarregat del Freeshop d'Andorra, aposta perquè el tall es produís únicament els caps de setmana, ja que durant la resta de dies el tancament perjudicaria «als hotels, supermercats i a la mateixa parada da taxis». Tot i així creu que és inevitable que en el futur l'avinguda Meritxell sigui per a vianants ja que «això és el futur ja que els cotxes no compren».

VENDES / Pel que fa a les vendes, els comerciants consultats coincideixen en indicar que el nivell de vendes no s'ha vist perjudicat pel tancament. És més, manifesten sentir-se satisfets pel volum de caixa que estan tenint aquests dies.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT