PUBLICITAT

«La qualitat és la millor arma»

  • Aigües d'Arinsal realitzarà a la planta d'embotellament tot el procés de producció
L. F.. M
LA MASSANA

Periodic
Els tubs de plàstic reciclable a partir del qual es fabriquen les ampolles. Foto: TONY LARA

«Els primers anys seran durs, no hi ha ningú que ens esperi per anar a vendre aigua, hem de desbancar la competència», però, amb la quantitat de marques que comercialitzen aigua actualment, ¿com s'ho farà Aigües d'Arinsal per dur a terme el seu objectiu? El seu conseller delegat, Andreu Vilarrubla, ho té clar: «La primera arma és que tenim una aigua de molt bona qualitat, és l'arma més forta que tenim i que la gent que la provarà, repetirà». Ara «cal recuperar el prestigi que tenia l'aigua d'Andorra, i esperem que el mercat andorrà respongui».

El mercat andorrà serà prioritari per a Aigües d'Arinsal , «per la seva qualitat i proximitat» però també ho serà l'entorn geogràfic més pròxim com ara el sud de França i el nord de Catalunya, en una primera etapa. A més no es descarta arribar fins a Portugal o fins i tot Aràbia Saudita, «on hi tenim un contacte que hi està interessat».

Però abans de distribuir, cal produir. La planta d'Aigües d'Arinsal durà a terme tot el procés d'embassament: en primer lloc «trobem els compresos d'alta pressió per fabricar les ampolles», que de manera automàtica converteixen els tubs de plàstic reciclable –de diverses mides– en ampolles; llavors, «sense que ningú les toqui per a res», a través de la màquina transportadora, «van a la Sala Blanca, completament esterilitzada», el lloc on s'ompliran d'aigua i es taparan automàticament, i en l'únic moment que «hi pot haver el mínim contacte del material amb una persona que controla aquesta sala». Seguidament, «sortiran cap a la zona d'etiquetatge i després embalatge». I finalment, «la màquina que paletitza per poder carregar als camions directament».

Vilarrubla va avançar que ben aviat podrem veure com serà l'etiqueta d'Aigües d'Arinsal, on la marca Andorra hi ha de tenir un paper important.



Per a més informació consulti l'edició en paper.



Comenta aquest article

PUBLICITAT
PUBLICITAT