Entrevistes
JORDI RUBIA: «Si no es para el projecte iniciarem altres accions»
Àlex Somoza: «A la banqueta pateixes molt més que al camp»
SUSANNA DEL SAZ: «L’òpera és sempre una gran prejutjada»
DAVID ORRIT: «El debat és un joc d’estratègia»
ASSUMPCIÓ GONZÁLEZ: «La malaltia crònica és un èxit del sistema»
ÒSCAR GABA: «La cuina pot reforçar l’autoestima dels joves»
MONTSE ARAÚZ: «És molt dur continuar quan el cos no funciona»
JACKY TERRASSON : «Tinc necessitat de crear, i no puc estar lligat a un text musical»
GERARD RIEGER: «Amb la feina que fem ens sentim molt valorats»
CHRISTIAN FLASCHKA : «Pots ser un roquer i una persona tranquil·la»
EDU LIBRA: «Parlem d’amor, drogues, sexe: baixes passions!»
JORDI ALUMÀ: «M’hauria d’esvalotar més, trencar amb tot»
EDUARD ARRANZ-BRAVO: «No pots mentir ni fer pintura escombraries»
MARTA DÉU: «El Pas de la Casa ha estat un refugi per a molts»
JOSEP MARIA CABANES: «El patrocini transmet la cultura de l’empresa»
CRISTINA CARDONA: "La clientela et veu com una mena de mag"
VINCE MAHARAVO: «Un ‘freestyler’ és més lliure i creatiu»
ROGER MAS: «Amb els anys perds frescor i guanyes ofici»
MARTA TRICUERA: «Els instants previs, millors que el que acaba passant»
NOAM GOLDIN KOHAN: «Els prejudicis són resultat de la ignorància»
JOSEP MARTÍNEZ: «Gaudir d’un concert no depèn només de l’oïda»
ROGER ESCRIBÀ: «Quan voles, els problemes es queden a baix, a terra»
PERE BRACHFIELD: «La morositat genera més morositat: és un fenomen que es retroalimenta»
SERGI VINYAL: «Soc conscient que la carrera esportiva és curta»
VANESSA MENDOZA CORTÉS: «Vivim en una societat on l’amor és condicional»